  • 1. Data: 2006-11-13 07:21:11
    Temat: Prawo telekomunikacyjne
    Od: "dodi" <f...@i...pl>

    Czy możecie mi podać podstawę prawną (paragraf) naruszenia prawa
    telekomunikacyjnego przez dostawcę internetu polegające na wyłączeniu
    dostępu do interentu bez wcześniejszczego powiadomienia (nie w przypadku
    awarii lub przyczyn losowych oczywiście)

    proszę o pomoc

    z góry thx

    dodi

  • 2. Data: 2006-11-13 10:22:26
    Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    dodi napisał(a):
> [...]
    > dostępu do interentu bez wcześniejszczego powiadomienia (nie w przypadku
    > awarii lub przyczyn losowych oczywiście)

    Zacznij płacić w terminie, jeśli masz dowód że zapłaciłeś, idź do
    dostawcy i zadaj ponownego włączenia. A jak dowodu nie masz, to KAŻDY
    dostawca usług moze przestać Ci je świadczyć w terminie umownym
    określonym Umową lub Regulaminem.

    Ja już np. mam dość tzw. spóźnialskich. Ciekawe że czynsz płacą
    regularnie i bez spóźnień, bo inaczej wylecieliby z mieszkania... :(

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 3. Data: 2006-11-13 11:03:42
    Od: "dodi" <f...@i...pl>

    nie znasz problemu i piszesz bzdury

    dodi

  • 4. Data: 2006-11-13 12:36:32
    Od: "czar" <c...@w...pl>

    w regulaminie masz powody z jakich operator moze wyłączyć ci dostep
    moze wirusa masz,moze niepłacisz w terminie
    podeślij regulamin twojego operatora

  • 5. Data: 2006-11-13 12:39:18
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    Zalozmy sytuacje:

    - klient jest niezadowolony z uslug, za ktore regularnie placi - regularnie
    spada jakosc;
    - klient nie moze dodzwonic sie na infolinie operatora (czeka 30 minut i
    daje sobie spokoj);
    - i tak kilkanascie razy... ;-)
    - w koncu wkurzony pisze mail do e-boku;
    - otrzymuje w odpowiedzi markietingowe pierdzenie w stylu "zapewniamy,
    dbamy, wszystko jest w porzadku, o co ci kliencie chodzi";
    - pisze ponownie, tlumaczac jak krowie na granicy o co chodzi;
    - odpowiedz znowu w stylu "panie klient, nie zgadzamy sie z panskim odbiorem
    rzeczywistosci, dbamy, staramy sie, zapewniamy".
    - klient zaczyna sie klocic z e-bok, w koncu korespondujacego z nim
    pracownika wyzywa od czci i wiary w prywatnej korespondencji, oraz wyraza
    sie w usenecie o calosci firmy, jako o organizmie zlodziejskim, chamskim i
    pelnym debilnych pracownikow;
    - regulamin operatora zawiera zapis o mozliwosci karnego odlaczenia m. in.
    za "uporczywe lamanie netykiety", przy czym zaklada 3 stopnie mozliwych
    sankcji: ostrzezenie, 24h odciecia, 7dni odciecia. W przypadku tego
    trzeciego srodka (7 dni odciecia) jest zapis, ze "operator moze zastosowac
    od razu odciecie na 7 dni w przypadku razacego naruszania postanowien
    regulaminu mimo wielokrotnych ostrzezen".

    - operator odcina klienta na 7 dni bez ostrzezenia, po czym uparcie
    twierdzi, ze mial do tego prawo, powolujac sie na netykiete (nagrane, pismo
    o odcieciu dochodzi kilka dni pozniej - tez wymienia netykiete jako powod
    odciecia).

    Pytanie: czy operator mogl klienta odciac od razu na 7 dni? ;-) Zaznacze, ze
    podobna sytuacja miala w przypadku tego samego operatora miejsce takze w
    innych sytuacjach, u innych klientow, np. infekcja wirusowa mimo antywirusow
    i firewalla softwareowego (jakis nowy wirus), z powodu skanowania portow
    wlasnego serwera itd...

    A tak na marginesie i zupelnie bez zwiazku z powyzszym przykladem - po raz
    kolejny odradzam komukolwiek jakakolwiek stycznosc z Aster City Cable sp. z
    o.o. ;-) i oferowanym przez nich dostepem do Internetu ;-)

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 6. Data: 2006-11-13 13:30:18
    Od: "dodi" <f...@i...pl>

    Hey

    Juz Ci opisze miałem zaległą płatność, wysłałem dwa mejle z prośbą o podanie
    kwoty zadłużenia ponieważ chciałem uregulować należność, niestety odpowiedzi
    nie otrzymałem.W dniu X.24 przyszedl mejl ze jak nie zapłace do 31.X to
    2.XII wyłączą internet, odpisałem że chce zapłacić i że wysyłałem mejle z
    prośbą o podanie kwoty i żeby sobie odszukali te mejle, w tym samym dniu
    24.X operator wyłączył mi internet i to nie z powodu awarii lub uszkodzeń
    tylko jak się później dowiedziałem prezes się "zdenerwował". I dlatego chcę
    rozwiązać z nimi umowe w trybie natychmiastowym i potrzebuje tego paragrafu,
    poniewaz uważam że wyłączyli mi interenet bez ostrzeżenia 8 dni przed datą
    jaką podano mi w mejlu.

    dodi

  • 7. Data: 2006-11-13 14:16:39
    Od: m...@g...com

    dodi wrote:

> [...]
    > chcę rozwiązać z nimi umowe w trybie natychmiastowym i potrzebuje tego
    > paragrafu, poniewaz uważam że wyłączyli mi interenet bez ostrzeżenia 8 dni

    Twoim obowiązkiem jest płacić w terminie, i wiedzieć jaka jest kwota twoich
    zaległości.

    p. m.

  • 8. Data: 2006-11-13 14:19:11
    Od: "dodi" <f...@i...pl>

    > Twoim obowiązkiem jest płacić w terminie, i wiedzieć jaka jest kwota
    twoich
    > zaległości.
    >
    > p. m.

    masz cos pojecia o księgowości? bo widać że nie, tak więc proponuje nie
    zabierać głosu.

    dodi

  • 9. Data: 2006-11-13 14:34:02
    Od: m...@g...com

    dodi wrote:

    > twoich

    > masz cos pojecia o księgowości? bo widać że nie, tak więc proponuje nie
    > zabierać głosu.

    Jakieś tam pojęcie mam. Za to nie mam pojęcia co ma wspólnego ten problem z
    księgowością...

    Masz umowę z dostawcą. W umowie masz określone ile masz mu płacić i w jakim
    terminie. No to masz płacić.

    p. m.

  • 10. Data: 2006-11-13 14:41:22
    Od: "dodi" <f...@i...pl>

    > Jakieś tam pojęcie mam. Za to nie mam pojęcia co ma wspólnego ten problem
    > księgowością...

    no to poczytaj troszkę choćby o uzgodnieni sald

    > Masz umowę z dostawcą. W umowie masz określone ile masz mu płacić i w
    jakim
    > terminie. No to masz płacić.

    Przeczytałeś dokładniej mój post? dostałem 24 października mejla i napsiali
    ze mam zapłacić do 31 października ,jeżeli nie to 2 listopada mi wyłączą
    net. A tu z niczego w tym samym dniu mnie odłączyli. Czy uważasz to za
    poważne? a piszesz mi tu o regulaminach ,jeżeli już zdecydowali się na daną
    datę wpłynięcia środków to niech dotrzymają słowa...

    dodi