  • 51. Data: 2006-11-14 10:27:55
    Temat: Re: Gadu Gadu...
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    CiepliX napisał(a):
    > Pewien frustrat założył sobie login na gadu gadu z danymi osobowymi mojej
    > zony (adres ulica, nr mieszkania, nazwisko i imię). Dane te może obejrzeć
    > KAŻDY użytkownik GaduGadu. Czy można go za to pociągnąć do odpowiedzialności
    > karnej?

    Napisz do administartorów GG z opisem sytuacji. Napisz dokladnie że w
    polu miejscowość frustrat wpisał Twój dokładny adres.
    Adaministratorzy sie z nim szybko rozprawią. Znam podobną sytuacje,
    reakcja GG trała około 3 dni i juz frustrata nie było :).

  • 52. Data: 2006-11-14 19:37:30
    Od: "Dżejm" <n...@n...spam>

    [...]

    > Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś. Potwierdziłeś moje słowa. Już
    > bardziej bym szedł w tym kierunku, że wystarczy samo wpisać miasto...

    Się czepiasz przykładu. Można wpisać samo imię i dostaniesz wszystkie osoby
    z takim imieniem. Wystarczy klikać "więcej" aż dotrzesz do jakichś
    sensownych danych ... z nazwiskiem i adresem na przykład.
    Ale jeśli takie wyszukiwarki to dla Ciebie "trzeba je pierw znać", to nie
    mam pytań. Dla mnie EOT.

    pozdro