  • 1. Data: 2003-01-25 22:12:31
    Temat: Flaga narodowa - maszt wolnostojący
    Od: "Piotr M. Stuła" <s...@p...onet.pl>

    Witam !

    Chcę postawić w ogródku maszt a na nim chcę umieścić naszą nardową
    flagę. Na stałe. Czy wolno mi to zrobić ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-01-25 22:49:29
    Temat: Re: Flaga narodowa - maszt wolnostojący
    Od: "Kowal_z_P" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M. Stuła" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >
    > Chcę postawić w ogródku maszt a na nim chcę umieścić naszą nardową
    > flagę. Na stałe. Czy wolno mi to zrobić ?
    >
    > Piotrek

    Z tego co wiem, to nie. Był nawet taki reportaż kilka miesięcy temu w TV
    o jakimś właścicielu stacji benzynowej, który konsekwentnie wywieszał przed
    stacją flagę, a Policja prosiła go o jej zdjęcie. Ale nawet jeśli zostałbys
    przez to pociągnięty do odpowiedzialności, to raczej nikt Cię za to nie
    ukarze, najwyżej poproszą (zażądają) o zdjęcie flagi. Możesz za to wywiesić
    każdą inną:))
    Kowal_z_P

  • 3. Data: 2003-01-26 11:16:59
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b0v4eh$638$1@news.onet.pl> Kowal_z_P napisał(a):
> [...]
    > ukarze, najwyżej poproszą (zażądają) o zdjęcie flagi. Możesz za to wywiesić

    A dlaczego nie?
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2003-01-26 12:11:36
    Od: "Piotr M. Stuła" <s...@p...onet.pl>

    Hm - no to jak w końcu - bo sezon wietrzyków łopotających tuż, tuż ...

    Piotrek.

  • 5. Data: 2003-01-26 12:21:28
    Od: "Kowal_z_P" <k...@p...onet.pl>

    > A dlaczego nie?

    Bo można tylko w święta narodowe, chyba że po kilku nagłośnionych sprawach
    już się coś zmieniło, ale nic mi o tym nie wiadomo.
    Poczytajcie sobie to:
    http://digest.is.com.pl/magazyn/0011/flaga.html
    Kowal_z_P

  • 6. Data: 2003-01-26 18:43:12
    Od: "Piotr M. Stuła" <s...@p...onet.pl>

    Dnia 03-01-26 13:21, Użytkownik Kowal_z_P napisał:
> [...]
    [ciachu]

    Dziękuję !

  • 7. Data: 2003-01-27 16:10:34
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > [ciachu]
    >
    > Dziękuję !

    Zawsze mozesz oswiadczyc, ze to co u ciebie w ogrodzie lopocze, jest flaga
    Indonezji.
    (Tez jest bialo-czerwona, ale ma inny odcien czerwieni. Na 100% nie uda
    sie ci trafic w ustawowy dla naszej flagi "amarant")
    :-)

    Michal.

  • 8. Data: 2003-01-27 19:33:16
    Od: "Piotr M. Stuła" <s...@p...onet.pl>

    Dnia 03-01-27 17:10, Użytkownik Michal Kukula napisał:

> [...]
    > (Tez jest bialo-czerwona, ale ma inny odcien czerwieni. Na 100% nie uda
    > sie ci trafic w ustawowy dla naszej flagi "amarant")

    Chopie - Ty mosz głowo !!!!

    Idąc za tym tropem możnaby powiesić zwyczajną polską flagę i później w
    razie nalotu tłumaczyć się że to flaga Monako tylko odwrotnie założyłem
    bo się zagapiłem ...

    Dziękuję jeszcze raz za wszystkie odpowiedzi.

    My, Polacy to jednak umiemy kombinować :) Mamy to w genach !

    Piotrek.