  • 11. Data: 2013-08-08 01:06:28
    Temat: Re: Filmik z numerem rejestracyjnym pojazdu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ten gitarzysta, czy jezuita?

    A ja nie wiem co on w wolnym czasie robi ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 12. Data: 2013-08-08 01:06:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail u...@m...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No i ? To już dwóch nieuków nie może koło siebie siedzieć ?

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 13. Data: 2013-08-08 09:17:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.08.2013 23:16, Liwiusz pisze:

    > ???

    Oczekujesz logicznie spójnych wypowiedzi od Lesia "luftbranzlunga"? LOL

  • 14. Data: 2013-08-10 15:34:36
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Użytkownik - "Rafał \"SP\" Gil" napisał::

    > No i ? To już dwóch nieuków nie może koło siebie siedzieć ?

    :-)
    Nice shot.

  • 15. Data: 2013-08-15 20:51:43
    Od: l...@g...com

    > Widziałem w TV jak p. Dziewulski wypowiedał się na temat wrzucania na YT
    >
    > filmów ze zdarzeniami drogowymi gdzie widać numer rejestracyjny pojazdu.

    A jesli posiadam stara ksiazke telefoniczna na cd z numerami telefonow, nazwami ulic
    i numerem domu to jestem przestepca?

  • 16. Data: 2013-08-21 18:16:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ustawa o ochronie danych osobowych jak widać nie jest tym, na czym
    > Dziewulski się zna.

    Podpowiesz, co numer rejestracyjny pojazdu sfilmowanego ma ustawą o
    ochronie danych osobowych? Samochód nie jest osobą. Na podstawie tablicy
    nie da się zidentyfikować kierującego.

  • 17. Data: 2013-08-21 20:23:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-21 18:16, Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:kttbjh$h6t$1@node1.news.atman.pl...

    > Podpowiesz, co numer rejestracyjny pojazdu sfilmowanego ma ustawą o
    > ochronie danych osobowych?

    Nic nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2013-08-21 23:24:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nic nie ma.

    No właśnie

  • 19. Data: 2013-08-22 01:30:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No właśnie

    No ale przecież Liwiusz własnie o tym pisał... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 20. Data: 2013-08-22 08:03:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-22 01:30, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No ale przecież Liwiusz własnie o tym pisał... :)

    "No właśnie"
    :)

    --
    Liwiusz