  • 1. Data: 2013-08-07 19:56:05
    Temat: Podstawa prawna wywożenia nietrzeźwych
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Juz kilka razy widziałem, że Straż miejska w Warszawie wywoziła osoby
    nietrzeźwe.
    To juz w tym miescie nie mozna sobie wypić i chodzić na bani po ulicy ?
    Jest na to jakis artykuł ?
    Czy w innych miastach jest podobnie ?

  • 2. Data: 2013-08-07 20:05:02
    Temat: Re: Podstawa prawna wywożenia nietrzeźwych
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.08.2013 19:56, Karol Misiukiewicz wrote:
> [...]
    > nietrzeźwe.
    > To juz w tym miescie nie mozna sobie wypić i chodzić na bani po ulicy ?

    Eee, chyba wywozili z innego powodu.

    Ja to bym chcial, aby troche menelstwa mozna bylo wywiezc gdzies za
    gory, ale SM to tylko ich spisuje...

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-08-07 20:28:10
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-07 19:56, Karol Misiukiewicz pisze:
> [...]
    > nietrzeźwe.
    > To juz w tym miescie nie mozna sobie wypić i chodzić na bani po ulicy ?

    już nie można im badać krwi, za chwile nie będzie można ich wywozić, nic
    tylko niech palikot obieca wszystkim wódke za darmo w każdym kiosku
    dostępną 24h niech ten naród się spije na smierć i umrze, zostanie
    ileśtam procent tej lesiejszej częsci

    a jak wódka nie pomoże to trawke niech da

  • 4. Data: 2013-08-09 21:20:44
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Helios" <h...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > lesiejszej częsci
    > a jak wódka nie pomoże to trawke niech da

    no niestety, ale od tego to raczej sie nikt nie przekreci

  • 5. Data: 2013-08-12 12:09:30
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Helios" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zostanie ileśtam procent tej lesiejszej częsci
    >
    > a jak wódka nie pomoże to trawke niech da

    A co ci przeszkadza ktoś pijany?
    Jak się nie awanturuje, nie niszczy to z jakiego powodu powinno się mu
    ograniczać wolność?
    Z jakiego powodu ktoś ma zabraniać picia alkoholu np. piwa w miejscu
    publicznym?
    Poza tym, dlaczego obarczasz winą Palikota?