  • 1. Data: 2013-08-07 12:07:02
    Temat: wypowiedzenie umowy na czas nieokreślony
    Od: "Bear" <b...@w...pl>

    witam, mam pytanie

    złozyłem w dniu 6 sierpnia wypowiedzenie umowy o pracę na czas nieokreślony
    (mam miesieczny termin wypowiedzenia zapisany w umowie) do kiedy mam
    obowiązek pracować, czy do końca sierpnia, czy jeszcze cały wrzesień czy
    może do 5 września ?

    dziękuje za odp.

  • 2. Data: 2013-08-07 12:23:03
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy na czas nieokreślony
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/7/2013 12:07 PM, Bear wrote:
> [...]
    > (mam miesieczny termin wypowiedzenia zapisany w umowie) do kiedy mam
    > obowiązek pracować, czy do końca sierpnia, czy jeszcze cały wrzesień czy

    do konca wrzesnia.

  • 3. Data: 2013-08-07 12:39:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-07 12:23, witek pisze:

    > do konca wrzesnia.

    Po sposobie zadania pytanie to nie jest takie pewne, może być do końca
    listopada - zależy ile pracował w tej firmie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 4. Data: 2013-08-07 12:48:47
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/7/2013 12:39 PM, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Po sposobie zadania pytanie to nie jest takie pewne, może być do końca
    > listopada - zależy ile pracował w tej firmie.

    zalozylem, ze jak pisze, ze ma miesieczny termin wypowiedzenie, to wie
    co pisze.

  • 5. Data: 2013-08-07 13:24:21
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-07 12:48, witek pisze:

    > zalozylem, ze jak pisze, ze ma miesieczny termin wypowiedzenie, to wie
    > co pisze.

    Napisał, że zapisany w umowie.....

    --
    Kaczus