  • 1. Data: 2013-08-07 13:31:46
    Temat: Filmik z numerem rejestracyjnym pojazdu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Widziałem w TV jak p. Dziewulski wypowiedał się na temat wrzucania na YT
    filmów ze zdarzeniami drogowymi gdzie widać numer rejestracyjny pojazdu.

    Stwierdził, ze to jest nie tylko jego zdanie ale równiez zdanie GIODO, ze
    publikacja takich filmów to może byc naruszenie dóbr osobistych osób,
    których samochody są prezentowane.

    Wydaje sie to byc jakimś absurdem ale: czy tak rzeczywiście jest?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 2. Data: 2013-08-07 13:38:21
    Temat: Re: Filmik z numerem rejestracyjnym pojazdu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-07 13:31, Budzik pisze:
    > Wydaje sie to byc jakimś absurdem ale: czy tak rzeczywiście jest?

    Ustawa o ochronie danych osobowych jak widać nie jest tym, na czym
    Dziewulski się zna.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-08-07 14:54:35
    Od: "Bereza" <C...@i...pl>

    wiadomości news:07082013.02FCA34C@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > których samochody są prezentowane.
    >
    > Wydaje sie to byc jakimś absurdem ale: czy tak rzeczywiście jest?

    Oczywiście, że to absurd.
    Skoro ktoś się porusza po drodze i ma widoczne numery, to czemu fotografia
    tego ma być jakimś "naruszeniem?
    Jak ktoś ma hopla na punkcie dóbr osobistych, to niech siedzi w domu, wtedy
    nikt mu nie "naruszy".

    Bereza

  • 4. Data: 2013-08-07 15:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ustawa o ochronie danych osobowych jak widać nie jest tym, na czym
    > Dziewulski się zna.

    Tez tak stwierdziłem.
    Ale obok siedział Sokołowski i nie protestował...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 5. Data: 2013-08-07 17:53:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-08-07 15:00, Budzik pisze:

    > Tez tak stwierdziłem.
    > Ale obok siedział Sokołowski i nie protestował...

    No i ? To już dwóch nieuków nie może koło siebie siedzieć ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2013-08-07 18:03:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-07 15:00, Budzik pisze:

    > Ale obok siedział Sokołowski i nie protestował...

    Ten gitarzysta, czy jezuita?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-08-07 23:07:00
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    W dniu 2013-08-07 13:31, Budzik pisze:
    > Wydaje sie to byc jakimś absurdem ale: czy tak rzeczywiście jest?

    >Ustawa o ochronie danych osobowych jak widać nie jest tym, na czym
    >Dziewulski się zna.

    Jeśli uważasz, że same numery rejestracyjne są objęte ochroną "danych
    osobowych" to spróbuj matołku je zakryć ;)))

  • 8. Data: 2013-08-07 23:16:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-07 23:07, Nostradamus pisze:

    > Jeśli uważasz, że same numery rejestracyjne są objęte ochroną "danych
    > osobowych" to spróbuj matołku je zakryć ;)))

    ???

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-08-08 00:36:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Aug 2013, Nostradamus wrote:

    > Użytkownik "Liwiusz" napisał
    ^^^

    > Jeśli uważasz, że same numery rejestracyjne są objęte ochroną "danych
    > osobowych"

    A Ty na pewno z tym tekstem do Liwiusza?
    Bo ja bym polecał czytanie przed odpisywaniem ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2013-08-08 00:40:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Aug 2013, Bereza wrote:

    > Oczywiście, że to absurd.

    Oczywiście.

    > Skoro ktoś się porusza po drodze i ma widoczne numery, to czemu fotografia
    > tego ma być jakimś "naruszeniem?
    > Jak ktoś ma hopla na punkcie dóbr osobistych

    W sprawie formalnej: hopel co do dóbr *osobistych* nie ma nic do,
    nomen omen, rzeczy.
    Numer rejestracyjny dotyczy co najwyżej identyfikacji majątkowej,
    rzeczowej właśnie :)
    Różnica jest o tyle istotna, że pewien zakres ochrony osobistej
    z różnych przepisów wynika, ale "obraz rzeczy" pod to nie podchodzi :)

    pzdr, Gotfryd