  • 11. Data: 2005-08-05 12:40:42
    Temat: Re: FAQ grupy pl.soc.prawo
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dcvjem$rg0$1@atlantis.news.tpi.pl>, MarcinS wrote:
    > niestety adres nie dziala,
    > obecny to adres nadawcy, tyle, ze z tlenem zamiast wody.
    > natomiast FAQ jest prawie cale do poprawki od wytknietych bledow
    > poczynajac, az po linki konczac.

    Zatrzymać dystrybucję?

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2005-08-05 13:04:46
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 4 Aug 2005 07:54:56 +0200, PaSkol napisał(a) w wiadomości:

    > Wydaje mi się, że przed "oraz" nie stawia się przecinka, ale ostatnio coraz
    > częściej się z tym spotykam i nie mam już pewności (może zmieniły się
    > zasady?).

    Nie zmieniły się od lat, tyle że nie ma zasady, iż przed "oraz" nie stawia
    się przecinka (w ten sposób to pani dzieciom w klasach 1-3 tłumaczy;-).
    Zasadą jest, że przecinkami oddziela się zdania wtrącone, co ma miejsce
    właśnie w tym przypadku.

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza:

  • 13. Data: 2005-08-05 13:13:04
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Zatrzymać dystrybucję?

    moze na razie tak.
    posiedze nad tym i podesle Ci.

    dzieki

    ms

  • 14. Data: 2005-08-05 14:54:07
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisał:

    >Zatrzymać dystrybucję?
    To jest właśnie przykład (nie)poszanowania zasad netykiety.
    Na 15 linijek tekstu 1 własna, reszta to zbędny cytat listów dwu
    autorów.
    Ponoć "ryba psuje się...", a fe !

    Artur Golański

  • 15. Data: 2005-08-05 22:57:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <q...@4...com>, Artur Golanski wrote:
    > To jest właśnie przykład (nie)poszanowania zasad netykiety.
    > Na 15 linijek tekstu 1 własna, reszta to zbędny cytat listów dwu
    > autorów.
    > Ponoć "ryba psuje się...", a fe !

    Nie ilość cytowanego tekstu do ilości odpowiedzi ma tu znaczenie, choć nie
    wątpliwie omskło mi się i zostawiłem kawałek waszej wcześniejszej
    (niezgodnej z netykietą) wymiany zdań. Ten komentarz także powinieneś
    posłać do mnie na priva nie zaś na grupę. Tak, że chyba nie o netykiętę Ci
    w tym wszystkim chodzi. EOT.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2005-08-06 06:10:39
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisał:

    >Nie ilość cytowanego tekstu do ilości odpowiedzi ma tu znaczenie,
    Ma, bo odpowiedz nie dotyczy tego co cytowałeś (nie do tych autorów).

    >omskło mi się i zostawiłem kawałek waszej wcześniejszej
    "Omskły" ci sie nagłówki + "omskło" ci sie zacytowanie 100 %
    listu MarcinaS.

    >(niezgodnej z netykietą) wymiany zdań.
    Racja. Dlatego zakończyłem ją FUT.

    >Ten komentarz także powinieneś posłać do mnie
    >na priva nie zaś na grupę.
    Tak, pod warunkiem, że pisalibyśmy wyłacznie do siebie, w prywatnej
    korespondencji, a tak nie było.

    > EOT.
    Zgoda lub FUT pl.pregierz ;->

    Artur Golański

  • 17. Data: 2005-08-09 05:39:48
    Od: "PaSkol" <p...@p...op.pl>

    Artur Golanski napisał(a):

    > Jeśli chcesz znów "odbić piłeczkę na moje pole" to zrób to nie tu.
    > FUT -> pl.pregierz

    Szkoda mi czasu - i tak jestem tutaj jedynie przelotem :).

    > zarówno "wskazanie" jak i "wytykanie" błędów na grupie
    > pl.soc.prawo jest nietaktem, ogólnie przymowanych za błąd

    Nie ma tego w FAQ. Nie ma tego w Netykiecie (zarówno w Mini - adres w moim
    podpisie - jak i w pełnej - http://www.wsp.krakow.pl/papers/netykiet.html).
    Zgadza się - jest w innych "netykietach", ale...

    Z mojej strony EOT.

    --
    PaSkol
    ---=== Każdy usenetowy chwat z Netykietą za pan brat ===---