  • 1. Data: 2005-07-31 18:55:31
    Temat: zapowiedź apelacji - jak to napisac???
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    przeszukalem juz chyba wszystkie serwisy z wzorami pism procesowych i nie
    znalazlem nic o zapowiedzi apelacji. Czy istnieje do tego jakis specjalny
    wzor? jak mam to napisac? chcialbym to zrobic w miare mozliwosci na wlasna
    reke. Dodam, ze chodzi o postepowanie cywilne w sprawie alimentow.

    Thanx from mountain! ;-)

    Artur

  • 2. Data: 2005-07-31 19:48:03
    Temat: Re: zapowiedź apelacji - jak to napisac???
    Od: " roburkov" <r...@g...pl>

> [...]
    > wzor? jak mam to napisac? chcialbym to zrobic w miare mozliwosci na wlasna
    > reke. Dodam, ze chodzi o postepowanie cywilne w sprawie alimentow.

    Zapowiedz apelacji to zargonowe okreslenie wniosku o sporzadzenie uzasadnienia
    i doreczenie odpisu wyroku wraz z uzasadnieniem, wnoszonego w ciagu tygodnia
    od dnia ogloszenia sentencji.

    roburkov

  • 3. Data: 2005-08-01 23:00:49
    Temat: Re: zapowiedĽ apelacji - jak to napisac???
    Od: c...@g...pl (coreczka-1966)

    Artur napisał(a):

> [...]
    > wzor? jak mam to napisac? chcialbym to zrobic w miare mozliwosci na wlasna
    > reke. Dodam, ze chodzi o postepowanie cywilne w sprawie alimentow.

    W polskim prawie nie istnieje cos takiego, jak zapowiedz apelacji....:(
    Sprecyzuj - o co ci chodzi...?? :)
    poza tym - nie piszemy: "Thanx from mountain!" (Bo to znaczy, ze
    dziekujesz Z GOR (jako formacji geologiczno-geograficznej) - prawidlowy
    zwrot brzmi: "Thanks in advance" :)
    pzdr
    A.

  • 4. Data: 2005-08-02 00:17:00
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:42EEAA80.85906EFC@go2.pl
    użytkownik *coreczka-1966* napisał(a):

    > poza tym - nie piszemy: "Thanx from mountain!" (Bo to znaczy, ze
    > dziekujesz Z GOR (jako formacji geologiczno-geograficznej) -
    > prawidlowy zwrot brzmi: "Thanks in advance" :)

    Hehe, chyba nie czujesz o co chodziło Arturowi, tym bardziej, że
    pojawiło się tam ;) I feel train to you :P
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 5. Data: 2005-08-02 00:42:21
    Od: c...@g...pl (coreczka-1966)

    Big Jack napisał(a):

    > Hehe, chyba nie czujesz o co chodziło Arturowi, tym bardziej, że
    > pojawiło się tam ;) I feel train to you :P
    > Big Jack

    Cholera - mozesz miec racje:) Zmeczona bylam...:( A juz tyle kretynskich
    postow widzialam, ze ....;(
    Ale dzieki za nadzieje ;P
    pzdr
    A.