  • Data: 2004-04-23 08:46:45
    Temat: Re: Era gsm, wylaczenie telefonu
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > A co to obchodzi operatora? Połaczenie zostało wykonane - mają prawo domagać
    > się zapłaty za nie. Wyobrażasz sobie że dostajesz biling rozmów i składasz
    > reklamację dotyczącą paru połaczen bo pies bawił się telefonem i ktoś to
    > uznaje?? Pokaz mi operatora, który na to pójdzie

    Uważasz, że po rozwiazaniu umowy z operatorem jesteś zobowiązana
    zapewnić bezpieczeństwo karcie SIM? Jaki więc Twoim zdaniem okres od
    czasu wypowiedzenia (rozwiązania) umowy upoważnia Cię do wyrzucenia
    karty SIM na śmietnik, bez obawy o konsekwencje tegoż kroku? Czy może
    sugerujesz wykupienie skrytki depozytowej w banku na stare karty SIM i
    dodatkowego ubezpieczenia?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński