  • Data: 2004-04-23 08:38:41
    Temat: Re: Era gsm, wylaczenie telefonu
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:c6aihd$nlo$1@news.onet.pl...

    >W przypadku zmiany taryfy KONIECZNY jest ANEKS z twoim podpisem.

    Chyba ze ERA ma takie wymogi - w Idei niejednokrotnie zmieniałam plan
    taryfowy i zawsze robiłam to via telefon korzystając z BOKu. Nigdy nie
    musialam podpisywać dodatkowych aneksów.

    > Przecież połączenie mogło być przypadkowe np. pies się bawił telefonem i
    > wybrał jakiś numer, dziecko się bawiło, przypadkowo Ci się włączył w
    torbie
    > itp.

    A co to obchodzi operatora? Połaczenie zostało wykonane - mają prawo domagać
    się zapłaty za nie. Wyobrażasz sobie że dostajesz biling rozmów i składasz
    reklamację dotyczącą paru połaczen bo pies bawił się telefonem i ktoś to
    uznaje?? Pokaz mi operatora, który na to pójdzie

    HaNkA