  • Data: 2004-04-23 09:12:10
    Temat: Re: Era gsm, wylaczenie telefonu
    Od: "Mikołaj Szkudlarz" <N...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uwazam, że jesli rozwiazałabym umowę z operatorem i w terminie gdy telefon
    > nie powinien być aktywny nadał można by bylo wykonywac z niego połaczenia
    > pierwszym telefonem jaki bym wykonała byłby telefon na BOK operatora. Tu
    zaś
    > mamy sytuację gdy ktoś sobie radośnie wydzwanial z telefonu licząc zapewne
    > na bonus od ERY. ERA skontaktowała się z klientem w sprawie zmiany planu
    > taryfowego - to również była okazja do podniesnia kwestii "ale przeciez
    > złozyłem rezygnację z panstwa uslug". w swoim zyciu mialam juz 8 numerów
> [...]

    Tu mamy sytuacje taka ze moj ojciec nie rozmawia z moim bratem, ktory jest
    uzytkownikiem telefonu i mial juz dosyc placenia za niego rachunkow, wiec
    poszedl do firmowego salonu i zlozyl wniosek o rezygnacje z uslugi na co
    dostale papier.
    W jaki inny sposob mial sie pozbyc ciaglego placenia oplat za telefon jak
    nie poprzez rozwiazanie umowy ??
    Jesli era nie wylacza telefonu w uzgodnionym terminie, czekajac bo byc moze
    ktos zadzwoni i automatycznie uniewazania rozwiazanie umowy.
    W ten sposob moj ojciec moglby placic za mojego brata do konca zycia :)

    Mikolaj Szkudlarz
    GG 858930