  • Data: 2004-04-23 08:02:07
    Temat: Re: Era gsm, wylaczenie telefonu
    Od: "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <ciach>
    Prosiłeś o rozwiązanie umowy z dniem 1 listopada 2003 tak ? Mam nadzieje, że
    było to po i miesięcznym okresie wypowiedzenia. Jeżeli masz na piśmie
    potwierdzenie, że z tym dniem zostanie wyłaczony telefon, to jeżeli nie
    został wyłączony to jest ICH problem nie twój. Nie ma czegoś takiego, że ERA
    proponuje jakąś taryfe i jeżeli nie zareagujesz to automatycznie Ci ją
    przydzielą. W przypadku zmiany taryfy KONIECZNY jest ANEKS z twoim podpisem.
    Jeżeli go nie ma to nie ma również koniecznośći płacenia za abonament bo i
    jaki ? Rady dla Ciebie są takie:
    1. Upewnić się czy aby na pewno nikt nic nie podpisywał !!!
    2. Iść do salonu i załatwić ta sprawę spokojnie. Powiedz im, że jeżeli masz
    płacić za abonament VIP240 to niech Ci dadzą podpisany przez Ciebie dokument
    (aneks) bo ty takowego nie posiadasz ?
    3. Jeżeli to nie da rady to w pierwszej kolejności zmienic adwokata !
    4. Jeżeli drugi telefon jest regularnie płacony to raczej nie mogą Ci go
    wyłączyć. Chyba, że oba rachunki przychodzą na jednej fakturze, ale to w
    takim razie jak płacisz rachunek za ten drugi telefon (pół faktury ???)

    > Moj ojciec juz byl u adwokata ale ten stwierdzil, ze sad nie wezmie pod
    > uwage pisama w ktorym strony uzgodnily rozwiazanie umowy na usulgi
    > telekomunikacyjne, a wezmie fakt iz po 1 listopada wykonano kilka rozmow
    na
    > zasadzie skonsumowania usulugi.
    Patrz punkt 3.

    Ich obowiązkiem było odłączenie abonenta. Oni dostając pismo o rezygnacji
    powinni ustawić w systemie czas wygaśnięcia numeru na dzień 1 listpad 2003
    godzina 00:00 i system odłącza numer automatycznie. !
    Przecież połączenie mogło być przypadkowe np. pies się bawił telefonem i
    wybrał jakiś numer, dziecko się bawiło, przypadkowo Ci się włączył w torbie
    itp.
    Albo ktoś z waszej rodziny coś podpisał, albo sprawa jest ewidentnie na
    twoją korzyść i opłaty powinny zostać anulowane, drugi telefon odblokowany i
    powinni Cię jeszcze ladnie przeprosić na piśmie. Ja raz takie przeprosiny
    dostałem, bo mi źle policzyli faktury z 2 telefonów. Miło wtedy było, że
    operator jednak dba o klienta !