eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEra gsm, wylaczenie telefonu › Re: Era gsm, wylaczenie telefonu
  • Data: 2004-04-23 13:58:33
    Temat: Re: Era gsm, wylaczenie telefonu
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości
    > news:c6as6m.1bs.1@Cezary.Gorzenski.private...
    >>Uważasz, że po rozwiazaniu umowy z operatorem jesteś zobowiązana
    >>zapewnić bezpieczeństwo karcie SIM?
    > Uwazam, że jesli rozwiazałabym umowę z operatorem i w terminie gdy telefon
    > nie powinien być aktywny nadał można by bylo wykonywac z niego połaczenia
    > pierwszym telefonem jaki bym wykonała byłby telefon na BOK operatora.
    [ciap]
    > Tu zaś mamy sytuację gdy ktoś wykonywał swiadomie połaczenia z
    > tej karty SIM. Tlumaczenie się pem/dzieckiem raczej nie przejdzie chyba ze
    > to pies/dziecko odebralo telefon od konsultanta z BOKu ERY.

    Wiesz, duże firmy postępują w takich wypadkach raczej nie wg widzimisię
    pracownika, co wg pewnych standardów i procedur obsługi. Nie sądzę aby
    do obowiązków pracownika w ramach tych procedur należało określanie
    moralnej poprawności użytkownika i ocena, czy telefony po terminie
    obowiązywania umowy wykonywał wcześniej uprawniony użytkownik do
    korzystania z karty SIM, czy też moze ktoś zupełnie inny. Ergo fakt kto
    dokonywał tych połączeń nie ma tutaj znaczenia, gdyż nie wpływał na tok
    sprawy i postępowanie Ery. Skoro Tobie się to nie zdarzyła podobna
    sytuacja, znaczy tylko tyle, że miałaś szczęście, a nie że wszystko jest
    w porzadku.

    > Jesli koles ma potwierdzenie z ERY, że telefon zostanie wyłaczony z dniem
    > takim a takim to ja domagałabym sie anulowania abonamentu za okres po
    > "wyłączeniu" trudnosc widzę jednak w domaganiu się anulowania opłat za
    > połaczenia wykonane z tego telefonu.

    A na jakiej podstawie takie opłaty mają być naliczone? Przecież
    posiadacz telefonu jasno wyraził swoją wolę rezygnując z usługi, czyli
    zrezygnował również z akceptacji regulaminu i cennika. Wobec tego nie ma
    podstaw, żeby naliczać mu opłaty.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1