eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEra gsm, wylaczenie telefonu › Re: Era gsm, wylaczenie telefonu
  • Data: 2004-04-23 08:22:12
    Temat: Re: Era gsm, wylaczenie telefonu
    Od: "Mikołaj Szkudlarz" <N...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Prosiłeś o rozwiązanie umowy z dniem 1 listopada 2003 tak ? Mam nadzieje,
    że
    > było to po i miesięcznym okresie wypowiedzenia. Jeżeli masz na piśmie
    > potwierdzenie, że z tym dniem zostanie wyłaczony telefon, to jeżeli nie
    > został wyłączony to jest ICH problem nie twój. Nie ma czegoś takiego, że
    ERA
    > proponuje jakąś taryfe i jeżeli nie zareagujesz to automatycznie Ci ją
    > przydzielą. W przypadku zmiany taryfy KONIECZNY jest ANEKS z twoim
    podpisem.
    > Jeżeli go nie ma to nie ma również koniecznośći płacenia za abonament bo i
    > jaki ? Rady dla Ciebie są takie:
    > 1. Upewnić się czy aby na pewno nikt nic nie podpisywał !!!

    100% ze nikt niczego nie podpisywal

    > 2. Iść do salonu i załatwić ta sprawę spokojnie. Powiedz im, że jeżeli
    masz
    > płacić za abonament VIP240 to niech Ci dadzą podpisany przez Ciebie
    dokument
    > (aneks) bo ty takowego nie posiadasz ?

    W salonie juz bylem, teraz rozmowy tocza sie pomiedzy biurem reklamacji w
    Warszawie,
    ale ich odpowiedzi sa rzenujace i zazwyczaj nie opowiadaja na to o co sie
    ich pyta

    > 3. Jeżeli to nie da rady to w pierwszej kolejności zmienic adwokata !

    OK :)

    > 4. Jeżeli drugi telefon jest regularnie płacony to raczej nie mogą Ci go
    > wyłączyć. Chyba, że oba rachunki przychodzą na jednej fakturze, ale to w
    > takim razie jak płacisz rachunek za ten drugi telefon (pół faktury ???)

    No wlasnie problem, jest taki ze rachunki przychadza na jednej fakturze,
    ojciec zaplacil za listopad i grudzien bo myslal ze rachunek dotyczy tego
    drugiego telefonu, dopiero ja sie doczytalem ze w sklad faktury wchodzi
    abonament za telefon ktory powienien byc juz rozwiazany, wiec od stycznia
    juz nie place.

    > [...]
    > Ich obowiązkiem było odłączenie abonenta. Oni dostając pismo o rezygnacji
    > powinni ustawić w systemie czas wygaśnięcia numeru na dzień 1 listpad 2003
    > godzina 00:00 i system odłącza numer automatycznie. !
    > Przecież połączenie mogło być przypadkowe np. pies się bawił telefonem i
    > wybrał jakiś numer, dziecko się bawiło, przypadkowo Ci się włączył w
    torbie
    > itp.

    Dokladnie tak, ale ten fakt jakos do nich nie przemawia, twierdza ze maja
    swoje proceudury i koniec kropka

    > Albo ktoś z waszej rodziny coś podpisał, albo sprawa jest ewidentnie na
    > twoją korzyść i opłaty powinny zostać anulowane, drugi telefon odblokowany
    i
    > powinni Cię jeszcze ladnie przeprosić na piśmie. Ja raz takie przeprosiny
    > dostałem, bo mi źle policzyli faktury z 2 telefonów. Miło wtedy było, że
    > operator jednak dba o klienta !
    > Pozdrawiam

    Jedyny dokument, ktory zostal podpisany to rozwiazanie umowy
    telekomunikacyjnej na konkretny dzien, zas nikt nie podpisywal zadnych
    aneksow w sprawie nie rozwiazywania umowy albo zmian taryfy, to sa ich
    jakies chore dokumenty. Rownie dobrze ktos mogl poprzestawiac cos w ich
    komputerze i byloby tak samo.

    Dzieki za podpowiedzi
    Pozdrawiam
    Mikolaj Szkudlarz
    GG 858930


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1