    From: "Danusia" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Emerytury mundurowe
    Date: Sun, 20 Dec 2009 08:16:52 +0100

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:18n5r1unq62r6.oufnko0n268h.dlg@40tude.net...

    > Jeżeli 40% wychodzi 1500 (wówczas 100% to 3750!) to .... powiedz to tym
    > którzy po 40-45 latach pracy marzą o podstawie 100% w wysokości 1500!!
    > Chyba że chodzi Ci o podstawę 1500 z której jest dopiero obliczane 40%,
    > czyli że brutto dostają 600zł. W przeciwnym przypadku ...

    Celowo zawyżyłam tą podstawę aby nie było głosów w dyskusji że to nie prawda
    że te emerytury są takie małe. W rzeczywistości po 15 latach wysługi
    funkcjonariusz zarabia na rękę wraz z wszystkimi dodatkami 2500-3000 zł.
    Istnieje problem w określeniu tego brutto bo różni funkcjonariusze mają
    różne dodatki. Inne są w drogówce inne w BPŚ, inne w komendzie dzielnicowej
    (gminnej) a inne w wojewódzkiej.
    Zresztą prezecież w wyniku zawyżenia rośnie "efekt" zabrania tych emerytur.