  • Data: 2009-12-20 13:58:38
    Temat: Re: Emerytury mundurowe
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Zawiły pisze:

    > tylko każdy obywatel tego kraju nie może liczyć na przywileje,
    > jakie posiada ta grupa lepsiejszych.

    Nie bierzesz też pod uwagę, że możesz sobie pracować praktycznie bez
    ograniczeń.
    Cały etat w firmie X, kontrakt w firmie Y i jeszcze może jakąś własną
    działalność dodatkowo. Tyle na ile Ci sił starczy.

    Mundurowi (poza pewnymi wyjątkami) nie mogą dodatkowo pracować.
    Biorąc pod uwagę ograniczenia jakie nakłada na nich państwo, zarobki,
    ryzyko, warunki służby to wcześniejsza (mizerna) emerytura jest tylko
    karykaturą zadośćuczynienia.

    Pokaż mi teraz swoją konstytucyjną równość.
    Tyle zakazów i nakazów co służby mundurowe nie ma żadna inna grupa
    pracownicza w kraju.

    Coś zabrali (właśnie tą równość), a coś dali (wcześniejsze emerytury).

    Co do wcześniejszej Twojej wypowiedzi o postawie RPO to przypomnę tylko
    co On ostatnio wyprawiał w temacie szczepionek.

    Jak mu partyjni koledzy podpowiedzą z takimi wnioskami będzie
    występował. Tak stronniczego RPO to chyba jeszcze RP nei miała.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com