  • 211. Data: 2018-09-04 13:20:05
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5b8b09cd$0$684$6...@n...neostrada.
    pl...
    >W Holandii dla pieszych jest trzykolorowa sygnalizacja. Zielone,
    >żółte
    >(przechodzisz na własną odpowiedzialność, oraz czerwone (nie wolno
    >przechodzić).

    U nas tez kiedys byly trzy swiatla, ale to raczej jak dla samochow -
    wolno, nie wolno, zaraz sie zmieni.

    J.

  • 212. Data: 2018-09-04 13:22:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik nie_ma_emaila napisał w wiadomości grup
    com...
    w <5b8a947d$0$591$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

    >W Anglii jest to conajmniej tolerowane (bo nie znam prawa).
    >Ba, nawet możesz mieć zwróconą uwagę za zbędne zapalanie zielonego
    >światła dla
    >siebie (przyciskiem dla pieszego) przy pustej drodze.

    W Anglii to widzialem kiedy tak dlugi czas reakcji, ze ludzie
    wciskali, przechodzili w koncu na czerwonym, a jak juz wszyscy
    przeszli, to sie zapalalo zielone, a samochody ktore wlasnie
    nadjezdzaly musialy sie zatrzymac, mimo, ze juz nikt nie przechodzil.
    I to z pare lat trwalo, zanim przyspieszyli ...

    J.

  • 213. Data: 2018-09-04 13:25:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-08-31, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    >No i pociag trąbił jak dziki.
    >https://www.tvn24.pl/krakow,50/zderzenie-pociagu-z-
    samochodem-w-czasie-egzaminu-na-prawo-jazdy,863154.h
    tml

    >Jak dodał, słyszał, że pociąg strasznie długo trąbił. - Później tylko
    >widziałem jak on to auto wlecze przed sobą - powiedział.

    I zarzuty dla maszynisty, bo powinien wlaczyc hamulec razem z trabą
    :-)

    J.

  • 214. Data: 2018-09-04 13:32:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Patrz - to podobnie jak wy mandatujecie za przechodzenie na
    >czerwonym;)

    A swoja droga - Robert nie pisze wlasnie o okolicach Nowego Targu ?
    Moze za malo Sokistow na przejazdach :-)

    >Tutaj nawet pociąg nie przejechał.

    Mogl przejechac wczesniej ... ale na co czekali ... no moze droznik
    skorzystal z okazji i do toalety ...

    J.

  • 215. Data: 2018-09-04 13:35:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 01-09-18 o 16:32, Akarm pisze:

    >Jeśli wiedział, że przejazd jest nieczynny, to popełnił co najmniej
    >wykroczenie dyscyplinarne, a zastanowił bym się nad 231 kk. Tylko jak

    Znak ustawiony nalezy przestrzegac !!!
    A nie myslec, czy dobrze ustawiony :-)

    >znam życie, to jacyś miłośnicy kolei o tym wiedzieli, natomiast
    >policjanci nie. Gdyby to było oczywiste, to ludzie by mandatów nie
    >przyjmowali.

    "to skierujemy sprawe do sadu".

    I juz 95% przyjmuje.

    J.

  • 216. Data: 2018-09-04 13:38:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie no. Dziesięcioletnie brzózki na torach wskazują przecież, że
    >pociąg przejeżdzał najwyżej dwa dni temu;)

    A widac te brzozki z jezdni ?
    Bo jak je jutro wytna, a pojutrze pociagi zaczna jezdzic ? :-)

    J.

  • 217. Data: 2018-09-04 13:48:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >W filmie "Nie lubię poniedziałku" policjant kieruje ruchem na
    >skrzyżowaniu (E. Plater?) też z przejściami wyznaczonymi przez pasy a
    >nie typową "zebrę".
    >Tak, tak... Jeszcze niedawno przejścia dla pieszych były u nas
    >wyznaczane w podobny sposób, jak w Berlinie.
    >I też nie wiem, od czego to zależało.

    OIDP gdzies w 1968 podpisano konwencje o znakach i sygnalach drogowych
    ... ale jak widac Niemcom nie przeszkadza.

    Ale ...
    https://youtu.be/92B2Td0s41A?t=103

    J.

  • 218. Data: 2018-09-04 16:22:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    -samochodem-w-czasie-egzaminu-na-prawo-jazdy,863154.
    html

    > I zarzuty dla maszynisty, bo powinien wlaczyc hamulec razem z trabą
    >:-)

    A powiniebn?

    --
    Marcin

  • 219. Data: 2018-09-04 17:06:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-09-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    z-samochodem-w-czasie-egzaminu-na-prawo-jazdy,863154
    .html

    >A powiniebn?

    No chyba tak - skoro widzi, ze przejazd zablokowany, to powinien
    hamowac, czy liczyc, ze sygnal przyspieszy ruszenie samochodu ?

    Oczywiscie tam juz malo czasu bylo ... ale moze nie byloby smierci.

    J.

  • 220. Data: 2018-09-04 18:13:32
    Od: p...@g...com

    Oddalił się po angielsku:

    1419,wypadek-w-szaflarach-na-nagraniach-slychac-poci
    ag-ale-egzaminator.html#Z_Czolka3Img