  • 11. Data: 2004-07-07 16:26:39
    Temat: Re: Dziwna prośba - oszustwo na Allegro
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ccgns1$19p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Hahahahahaha.
    > Swietna rada.
    > "Wyslij zwyklym listem". A on odbierze i wyrzuci do kosza.

    No i co z tego, że wyrzuci? Pokaż mi przepis nakazujący wierzycielowi prosić
    dłużnika o zwrot. Ów list, to po prostu wyciągnięcie ręki w jego kierunku. W
    sumie spokojnie mozna od razu złożyć zawiadomienie o oszustwie. Tyle, że
    przecież 30 zł, to nie majątek. Więc może da sie to załatwić ugodowo.

    > Cos jak rakiety najnowszej generacji : "Fire and forget"

    Dokładnie. Równie dobrze można mu maila wysłać z żądaniem potwierdzenia.
    Jeśli nie zablokował tej opcji to za darmo masz owe potwierdzenie.

  • 12. Data: 2004-07-07 17:36:33
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Hahahahahaha.
    > Swietna rada.
    > "Wyslij zwyklym listem". A on odbierze i wyrzuci do kosza.
    > Cos jak rakiety najnowszej generacji : "Fire and forget"

    A co da wyslanie poleconym ?
    Odbierze i wyrzuci...

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 13. Data: 2004-07-07 18:10:57
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    > wuslij mu cos jako przesyłke wartościową za pobraniem
    > jak jest głąb to odbierze :)

    a na przesylce naklej jakies fajne nadruki, logo.... ze np. wygral wycieczke
    i w paczce sa np. okulary do nurkowania po okazyjniej cenie :-)

    Wildcat

  • 14. Data: 2004-07-07 18:35:48
    Od: scx <s...@w...pl>

    Przemyslaw Rokicki się wziął i wyklepał:

    > Chodzi mi o to ze osoba ktora rozpoczęla ten wątek powinna zapytać się
    > czy ta druga osoba posiada dowod wpłaty (II rata) bo jezeli tak

    Nic nie odpowiada, cisza absolutna. Cichociemny po prostu :/

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 15. Data: 2004-07-07 20:20:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "scx" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Apropos jest jakis sposób na wybitnie chamską urzędniczkę pocztową?

    Granat F-1. Z tym, że jest mało wybiórczy. Zlikwidujesz wszystkie w sporym
    promieniu. A na poważne, to najprościej jechać na inną pocztę.

  • 16. Data: 2004-07-07 20:53:05
    Od: scx <s...@w...pl>

    Wildcat się wziął i wyklepał:

    > a na przesylce naklej jakies fajne nadruki, logo.... ze np. wygral
    > wycieczke i w paczce sa np. okulary do nurkowania po okazyjniej cenie :-)

    Bym tak zrobił ale cholera nie może być żadnych napisów na paczce - albo tak
    wymaga poczta (w to wątpię) albo tak "miłą" mam panią z okienka (w co nie
    wątpię)

  • 17. Data: 2004-07-07 23:33:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 7. lipca 2004 22:53 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane scx:

    > Wildcat się wziął i wyklepał:

    > Bym tak zrobił ale cholera nie może być żadnych napisów na paczce -

    I dobrze. Stałbyś się oszustem. A jakby nie odebrał, to byłbyś w plecy kasę.

    > albo
    > tak wymaga poczta (w to wątpię) albo tak "miłą" mam panią z okienka (w co
    > nie wątpię)

    Wymaga, wymaga... Nieraz się z tym spotkałem.

    > Apropos jest jakis sposób na wybitnie chamską urzędniczkę pocztową?

    Firma kurierska? Stolyca brała mi nawet paczki w puszkach po zupkach
    chińskich.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 18. Data: 2004-07-08 09:38:24
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Popatrzcie kto to napisał i po prostu się nie dziwcie :)

    dowartosciowac chcesz sie? Nudny sie robisz..

    P.

  • 19. Data: 2004-07-08 09:40:03
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > a na przesylce naklej jakies fajne nadruki, logo.... ze np. wygral
    wycieczke
    > i w paczce sa np. okulary do nurkowania po okazyjniej cenie :-)

    jasne, a jezeli jest choc troche inteligentny, zglosi oszustwo na policje :)

    P.

  • 20. Data: 2004-07-08 09:41:11
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Apropos jest jakis sposób na wybitnie chamską urzędniczkę pocztową?

    isc do dyrektora, zobaczysz jaka wtedy będzie miła :)

    P.