  • 1. Data: 2004-07-07 11:15:17
    Temat: Wiza do Angli
    Od: scx <s...@w...pl>

    Witam

    Mam zamiar za jakiś miesiąc jechać do Anglii, znajomy ma mi znaleźć jakąś
    wakacyjną pracę w biurze czy sklepie.
    Moje pytanie dotyczy formalności: czy potrzebuję jakiejś specjalnej wizy,
    dodatkowych papierów, czy może wszystko jest tak jak być powinno w UE -
    przyjeżdżam, podpisuję umowę o pracę i zaczynam pracować?
    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 2. Data: 2004-07-07 12:56:11
    Temat: Re: Wiza do Angli
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    scx wyskrobał(a):
> [...]
    > dodatkowych papierów, czy może wszystko jest tak jak być powinno w UE -
    > przyjeżdżam, podpisuję umowę o pracę i zaczynam pracować?

    Słyszałeś, że od 1 maja jesteśmy w Unii? Słyszałeś, że tysiące Polaków jadą
    do pracy w Wlk. Brytanii, bo rynek pracy jest tam dla nas "otwarty"? Więc
    jedź bez żadnych zachamowań, bo nic Ci nie jest z papierków potrzebne.
    Jedyne co musisz mieć to szczęście w znalezieniu pracy.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-07-07 13:20:51
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    scx napisał:

    > Mam zamiar za jakiś miesiąc jechać do Anglii, znajomy ma mi znaleźć jakąś
    > wakacyjną pracę w biurze czy sklepie.
    (...)

    Bartek już Ci wszystko napisał, a ja dorzucę do tego jeszcze jeden
    przydatny adres: http://europa.eu.int/eures/

    Pzdr
    PWZ

  • 4. Data: 2004-07-07 15:15:36
    Od: "Tomek Niedbała" <t...@g...pl>

    Dla "scx" <s...@w...pl> i nie tylko:

    http://www.workingintheuk.gov.uk/

    http://londynek.net

    Tomek

  • 5. Data: 2004-07-07 15:21:50
    Od: "Tomek Niedbała" <t...@g...pl>

    Jeszcze warto poczytać ..

    http://www.workingintheuk.gov.uk/working_in_the_uk/e
    n/homepage/schemes_and_programmes/worker_registratio
    n/polish.Maincontent.0002.file.tmp/info_leaflet_poli
    sh.pdf

    http://www.workingintheuk.gov.uk/working_in_the_uk/e
    n/homepage/schemes_and_programmes/worker_registratio
    n.Maincontent.0002.file.tmp/WRS_form_and_guidance.do

    http://republika.pl/j_cz/faq/

  • 6. Data: 2004-07-07 18:23:58
    Od: scx <s...@w...pl>

    Bartek Gliniecki się wziął i wyklepał:

> [...]
    > Więc jedź bez żadnych zachamowań, bo nic Ci nie jest z papierków
    > potrzebne. Jedyne co musisz mieć to szczęście w znalezieniu pracy.

    To zbyt piękne żeby było prawdziwe ;)
    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?