  • 1. Data: 2004-07-07 09:21:10
    Temat: komparacja??
    Od: "marzena " <m...@g...pl>

    Co to jest komparacja??

  • 2. Data: 2004-07-07 09:45:14
    Temat: Re: komparacja??
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    marzena wrote:
    > Co to jest komparacja??

    google podają 100 stron z wyjasnieniami
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-07-07 10:24:48
    Od: "anA" <a...@j...com.pl>

    google podają 100 stron z wyjasnieniami

    najważniejsza jest pomoc. Przejrzalam pobieznie te stronki i nie zauważylam
    wyjaśnienia tego słowa.

    ana

  • 4. Data: 2004-07-07 10:33:27
    Temat: Odp: komparacja??
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Kompracja to część orzeczenia sądowego.

    Nie jestem pewny dokładnie która to część, ale przypuszczam, że to jest to,
    co znajduje się ponad sentencją. ( czyli n.p. Sąd Okręgowy dnia tego i tego
    rozpatrzył sprawę taką i taką )

    brett

  • 5. Data: 2004-07-07 11:49:49
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    to,
    > co znajduje się ponad sentencją. ( czyli n.p. Sąd Okręgowy dnia tego i

    To nazywa się komparycja :)

    komparycja - I część orzeczenia - opisowa - który sąd, gdzie, jaką sprawę,
    itp
    sentencja - II część orzeczenia - zawierająca samo orzeczenie sądu - za co
    i na ile lat, ile zasądza i za co, ewentualnie oddalenie powództwa, itp .

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-07-07 12:31:38
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    > To nazywa się komparycja :)

    :)))

    O to chyba autorce pytania chodziło. Rzeczywiście komparAcja znaczy
    porównanie, i nie ma wiele wspólnego z prawem

    brett

  • 7. Data: 2004-07-07 12:35:23
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

> [...]
    > i na ile lat, ile zasądza i za co, ewentualnie oddalenie powództwa, itp .

    komparacja:
    Porównanie parametrów przyrządu używanego z parametrami
    innego przyrządu wzorcowego. Komparacja stanowi 1 z warunków
    wykonywania dobrych pomiarów geodezyjnych tj. sprawdzenie
    przyrządów przyrządów pomiarów.
    g.