  • 1. Data: 2004-07-07 08:10:51
    Temat: czy można publikować ogłoszenia towarzyskie w sieci?
    Od: "wbn" <w...@s...pl>

    Witam Państwa,
    Zwracam się do grupy z zapytaniem. A mianowicie, jak wygląda temat ogłoszeń
    towarzyskich w sieci, czy wolno? czy nie wolno? jakie są konsekwencje? Jakie
    paragrafy? Interesuje mnie wszystko co jest związane z tą tematyką. Być może
    na grupie był już ten temat omawiany? Jeśli tak to kiedy. Będę bardzo
    wdzięczny za możliwie wyczerpującą odpowiedz.

    łącze pozdrowienia
    wbn

    www.skokwbok.pl

  • 2. Data: 2004-07-07 08:40:12
    Od: "wbn" <w...@s...pl>

    Bardzo dziękuję za odpowiedz, ale to troszkę mało.

  • 3. Data: 2004-07-07 08:41:15
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2004-07-07 08:59:22
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Z tego co slysze to obecnie decyzja czy cos jest karalne czy nie zalezy od
    humoru prokuratora ktory bada sprawe i moze ja skierowac do sadu albo nie.

    Leszek

  • 5. Data: 2004-07-07 14:23:33
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał:

    >czy cos jest karalne czy nie zalezy od humoru prokuratora
    Lechu, nie pomyliłeś grupy ?
    Fut właściwa !

    Artur Golański