  • 11. Data: 2008-11-13 15:31:10
    Temat: Re: Dziennik poinformował o sprawie
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    I sąd wyprosi bo może za trzy-cztery lata będzie miał kaprys wezwać w charakterze
    swiadka.
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2008-11-13 21:08:39
    Od: "L" <...@...pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.dz.com.pl/index.php?tekst,587

    Mariusz Modzelewski ?
    http://www.bajki.pisz.pl/index.php?showtopic=6817

  • 13. Data: 2008-11-13 23:11:47
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Juzek Kocimientka <k...@i...pl> napisał(a):

    > Dziennik poinformował o rozpoczęciu sprawy karnej prowadzonej przez
    > prokurature. Czy zwykły obywatel może ustalić (wiedząc która prokuratura
    > prowadziła sprawę i w jakim sądzie się toczyła) jaki był finał sprawy?

    Oczywiście, że tak - w trybie ustawy o dostepie do informacji publicznej. Z
    tym ze dotyczy to spraw prawomocnie zakończonych. W pozostałych przypadkach -
    art. 1156 kpk.

  • 14. Data: 2008-11-14 01:03:47
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    L pisze:

    > http://www.bajki.pisz.pl/index.php?showtopic=6817

    Z linka który podałeś oraz z mojego wynika, że to dwie różne sprawy.
    Poza tym (zakładając, że piszemy o tej samej osobie) to Mariusz
    Modzelewski studia skończył dawno.

  • 15. Data: 2008-11-14 08:35:09
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    jb pisze:

    > W pozostałych przypadkach -
    > art. 1156 kpk.

    Mógłbyś mnie nakierować jakimś linkiem a propos tego artykułu bo jedyne
    co znalazłem to dotyczy jurysdykcji sądów.

  • 16. Data: 2008-11-14 08:49:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    jb pisze:

    > Oczywiście, że tak - w trybie ustawy o dostepie do informacji publicznej. Z
    > tym ze dotyczy to spraw prawomocnie zakończonych. W pozostałych przypadkach -
    > art. 1156 kpk.

    Możesz wskazać artykuł w ustawie o dostępie do informacji publicznej,
    z którego wynika, że akta sprawy karnej stanowią informację publiczną?

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2008-11-14 17:55:39
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Juzek Kocimientka <k...@i...pl> napisał(a):

    > Mógłbyś mnie nakierować jakimś linkiem a propos tego artykułu bo jedyne
    > co znalazłem to dotyczy jurysdykcji sądów.

    Oczywiście art. 156 kpk.

  • 18. Data: 2008-11-14 18:01:49
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    > Możesz wskazać artykuł w ustawie o dostępie do informacji publicznej,
    > z którego wynika, że akta sprawy karnej stanowią informację publiczną?

    Wynika to z orzecznictwa. Np.:
    http://www.informacjapubliczna.org.pl/orzeczenia2/da
    ne/o.php?id=29
    http://209.85.135.104/search?q=cache:m3c-E57pd5IJ:ww
    w.prawaczlowieka.edu.pl/pliki/b5586099944014e589f483
    efe663318aa1979d56-p713.doc+akta+informacj%C4%85+pub
    liczn%C4%85&hl=pl&ct=clnk&cd=7&gl=pl&lr=lang_pl