  • 1. Data: 2005-09-27 09:00:43
    Temat: Działalnosc gospodarcza - co po kolei
    Od: "Renee" <r...@v...pl>

    Witam!
    Chcę założyć jednoosobową firmę, z czego wynika moje prośba.
    Czy ktoś mógłby mi podać linka, albo proste kroki zmierzające do założenia
    firmy?
    Tzn co po kolei i w jakich urzędach?

    Dziękuję z góry i pozdrawiam
    Renee

  • 2. Data: 2005-09-27 16:22:36
    Temat: Re: Działalnosc gospodarcza - co po kolei
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Renee wrote:
    > Chcę założyć jednoosobową firmę, z czego wynika moje prośba.
    > Czy ktoś mógłby mi podać linka, albo proste kroki zmierzające do założenia
    > firmy?
    > Tzn co po kolei i w jakich urzędach?

    Kroki są następujące:

    1. Wpisujesz w przeglądarkę http://www.google.com/
    2. W polu tekstowym wpisujesz: jak założyć działalność gospodarczą
    3. Czytasz co ci wyskoczyło.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 3. Data: 2005-09-28 19:48:14
    Od: "piohal" <p...@i...com.pl>

    Udaj się do gminy, tam powinni poprowadzić cię. A za jakiś czas większość
    rzeczy będzie można załatwić w gminie a nie biegać po innych urzędach...

  • 4. Data: 2005-09-28 21:49:57
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    piohal wrote:
    > Udaj się do gminy, tam powinni poprowadzić cię. A za jakiś czas większość
    > rzeczy będzie można załatwić w gminie a nie biegać po innych urzędach...

    Dziękuję za radę, ale ja nie planuję zakładać DG.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 5. Data: 2005-09-30 15:45:32
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Renee" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    Urzad miejski lub dzielnicowy . /WPIS /
    jakies 2 dni

    Zakladam ze masz swoj prywatny NIP

    Z wpisem i Nipem ------>>> statystyczny REGON
    Rownolegle zgloszenie do US ( jako platnik VAT jezeli chcesz nim byc ,
    wniosek o przepisanie NIPU chyba druk NIP 1 .
    I tak samo rownolegle zgloszenie do ZUS , jezeli pracujesz to oswiadczenie .

    J/.