  • 1. Data: 2005-09-27 02:14:08
    Temat: Re: Chcą mi zabrać domene
    Od: ramona <f...@i...pl>

    m...@o...pl wrote:

    > Witam
    > Jestem Clan liderem klanu counter strika o nazwie XXXXXYYYY posiadam
    > domene klanowa która jest identyczna jak nazwa firmy, dostalem w
    > ostatni miesiacu kilka pism z NSKA i ostatnie z Sadu polubowanego ksero
    > kopie pozwu a w nim wiele ciekawych informacji na temat firmy która
    > chce mi w beszczelny sposób odebrac domene mojego klanu. Dostałem
    > kilka ciekawych dokumentów typu opisy z rejestru przedsiebiorców
    > wydruki stron internetowych pełnomocnicta itp. Najciekawsze jest to
    > że pełnomocnik tej firmy jest zarazem członkiem Sądu
> [...]

    Po pierwsze to nie zaden sad polubowny a banda oszustow. Kaz im podac
    podstawy prawne ich dzialania "polubownego". Prawo do sadu powszechnego
    gwarantuje Ci Konstytucja!

    Dwa, podaj im na pismie ze mja konflikt interesow.

    Trzy, zazadaj podstawy prawnej roszczenia domeny. Kto pierwzy ten lepszy
    i koniec.

    Cztery, to raczej firma xxxxxyyyyy podszywa sie pod Ciebie. Zloz
    sprzeciw do Urzedu Patentowego. Nie ma znaczenia czy po czasie.

    Piec, zloz zawiadomienie o przestepstwie do prokuratora o poswiadczeniu
    nieprawdy we wniosku o znak towarowy firmy xxxxxyyyy. Ukradli Ci nazwe.

    Szesc, przeslij kopie zawiadomienia o przestepstwie do "sadu".

    To powinno pomieszac szyki przeciwnikowi na najblizszy rok.