  • 1. Data: 2005-03-29 08:53:38
    Temat: Dyngus i ofiara śmiertelna
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    Przypuszczam że większość słyszała o tym fakcie. Chciałbym spytać, jak do
    tej sprawy ustosunkowują się prawnicy? Czyt to można nazwać nieumyślnym
    spowodowaniem śmierci?

  • 2. Data: 2005-03-29 09:03:46
    Temat: Re: Dyngus i ofiara śmiertelna
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2005 10:53:38 +0200, Michał <m...@o...pl> napisał:

    > Przypuszczam ?e wi?kszo?ae s?ysza?a o tym fakcie. Chcia?bym spytaae, jak do
    > tej sprawy ustosunkowuj? si? prawnicy? Czyt to mo?na nazwaae nieumy?lnym
    > spowodowaniem ?mierci?

    za onet.pl
    "Śmiertelna ofiara "lanego poniedziałku"?

    Prawdopodobnie niewydolność serca, a nie - jak wcześniej sądzono -
    oblanie wodą przez grupę młodych ludzi było przyczyną zgonu 72-letniej
    mieszkanki Stalowej Woli - poinformował Paweł Międlar z zespołu prasowego
    KWP w Rzeszowie.

    "Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało się, że powodem śmierci mogła być
    niewydolność serca. Kobietę znaleziono w suchym miejscu. Miała wprawdzie
    mokry płaszcz, ale nie potwierdziły się przypuszczenia, że stało to się w
    wyniku ataku młodych ludzi" - powiedział Międlar.

    Dodał, że policja bierze pod uwagę, iż przyczyną zgonu kobiety mogło być
    oblanie jej wodą przez młodych ludzi, ale jest to tylko jedna z wielu
    wersji."

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 3. Data: 2005-03-29 09:35:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przypuszczam że większość słyszała o tym fakcie. Chciałbym spytać, jak do
    > tej sprawy ustosunkowują się prawnicy? Czyt to można nazwać nieumyślnym
    > spowodowaniem śmierci?

    a udowodnij ze od tego zmarla.

    P.

  • 4. Data: 2005-03-29 10:37:38
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    Przecież nie postawiłem żadnej hipotezy, tylko zadałem pytanie. To co mam
    udowadniać?

  • 5. Data: 2005-03-29 11:23:51
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Michał wyskrobał(a):
    > Przypuszczam że większość słyszała o tym fakcie. Chciałbym spytać, jak do
    > tej sprawy ustosunkowują się prawnicy? Czyt to można nazwać nieumyślnym
    > spowodowaniem śmierci?

    Jeżeli wykaże się związek między oblaniem wodą i zejściem śmiertelnym tej
    kobiety to może to być nieumyślne spowodowanie śmierci. Ale jeszcze wczoraj
    pojawiła się informacja, że ta pani nie jest raczej ofiarą dyngusa.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 6. Data: 2005-03-29 11:54:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przecież nie postawiłem żadnej hipotezy, tylko zadałem pytanie. To co mam
    > udowadniać?

    Ty oczywiscie nic. Osoba ktora ich o to oskarza.
    Z tego co sie orienuje babcia troche sie pozloscila, wkoncu odeslza
    i dopiero spory kawal dalej zmarla. Takze tutaj powodow smierci moze byc
    wiele.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 7. Data: 2005-03-29 19:19:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    do
    > tej sprawy ustosunkowują się prawnicy? Czyt to można nazwać

    Moim zdaniem postawienie zarzutu nie ma sensu. Nie da się dowieść, ze
    normalnym następstwem oblania wody jest śmierć człowieka.

  • 8. Data: 2005-03-29 20:07:01
    Od: "polski bambo" <b...@p...afryka.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d2bfm6$53b$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Z tego co sie orienuje babcia troche sie pozloscila, wkoncu odeslza
    > i dopiero spory kawal dalej zmarla. Takze tutaj powodow smierci moze byc

    Oj Przemku Przemku. Ty myślisz, że człowiek, który umiera na zawał umiera
    natychmiast w tym samym momencie gdy go ktoś przestraszy, czy zdenerwuje?
    Pogadaj z lekarzami - kardiologami jak to jest, że ktoś może umrzeć po
    jakimś silnym stresie na drugi dzień, za tydzień, za miesiąc, za kilka a
    nawet kilkanaście lat.

    Pozdrawiam,
    murzynek

  • 9. Data: 2005-03-29 20:12:13
    Od: "polski bambo" <b...@p...afryka.pl>

> [...]
    >
    > Moim zdaniem postawienie zarzutu nie ma sensu. Nie da się dowieść, ze
    > normalnym następstwem oblania wody jest śmierć człowieka.

    Normalnym nie jest. To zależy od tego jak człowiek reaguje na tego typu
    stres. U 72 letniej kobiety może być inna reakcja na oblanie wiadrem wody
    niż u 18-sto latki, a i serce nie wytrzymuje już takich przeciążeń.
    Pozostaje zastanowić się, czy brał w tym udział jakiś znajomy a może synuś
    prawnika lub policjanta.

    murzynek

  • 10. Data: 2005-03-29 20:55:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "polski bambo" <b...@p...afryka.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niż u 18-sto latki, a i serce nie wytrzymuje już takich przeciążeń.
    > Pozostaje zastanowić się, czy brał w tym udział jakiś znajomy a może

    Nie o to tu chodzi. Chodzi o to, czy oblewając staruszkę oblewający mógł
    się spodziewać, że to ją zabije. A to zależy od ilości tej wody na
    przykład.