  • 1. Data: 2005-03-29 04:00:31
    Temat: zmiana stanowiska pracy ????
    Od: "Mariusz" <o...@n...pl>

    W styczniu podpisałem umowe zlecenie w mojej firmie na podstwie której
    miałem w godzinach pracy wykonywać czynności wynikające z umowy o pracę a po
    godzinach zajmować się wdrożeniem nowego systemu komputerowego wraz z
    kilkunastoma innymi osobami z zakładu na podstawie oddzielnej umowy zlecenia
    ktorej płaca została odgórnie określona (umowa do końca października) .
    Faktycznie sprawa wygląda w ten sposób, że na stanowisku na które mam umowę
    o pracę wcale nie pracuję tylko cały czas zajmuję sie pracą z umowy zlecenia
    (8 godzin dziennie + kilkadziesiąt godzin dodatkowych w miesiącu - pensje
    otrzymuje normalną + płace za zlecenie). Inne osoby które podpisały umowe
    przez 8 godzin pracyją na swoich stanowiskach i ewentualnie kilka godzin
    miesięcznie przy wdrożeniu. Czy nie powienienem otrzymać zmiany stanowiska
    pracy? Jak to wygląda od strony prawnej? Czy jeżeli dostane zmiane
    stanowiska to moga odebrać mi dopłate wynikająca z umowy zlecenia? Prosze o
    odpowiedź.