  • 1. Data: 2005-03-28 22:02:09
    Temat: Boisko osiedlowe
    Od: "..:: Meniu ::.." <m...@m...pl>

    Witam grupowiczow
    Mam takie male pytanko: czy sa jakies przepisy ktore dotycza obiektow takie
    jak boisko osiedlowe do koszykowki czy siatkowki? Glownie chodzi mi o to czy
    obiekt musi byc ogrodzony, spelniac jakies specjalne warunki, wytyczne itd.
    Chodzi o obiekt na terenie spoldzielni mieszkaniowej (pomiedzy blokami).
    Gdzie szukac tego typu informacji? (bo nie moge nic wygooglowac).

    Pozdrawiam
    Meniu

  • 2. Data: 2005-03-28 22:16:09
    Temat: Re: Boisko osiedlowe
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    ..:: Meniu ::.. napisał(a):
> [...]
    > Chodzi o obiekt na terenie spoldzielni mieszkaniowej (pomiedzy blokami).
    > Gdzie szukac tego typu informacji? (bo nie moge nic wygooglowac).

    Utrudniają ci granie(zrobienie boiska) czy chcesz utrudnić komuś?
    MAc

  • 3. Data: 2005-03-29 10:01:09
    Od: "..:: Meniu ::.." <m...@m...pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Utrudniają ci granie(zrobienie boiska) czy chcesz utrudnić komuś?
    > MAc

    Chodzi o to, ze u nas jest boisko pomiedzy blokami w bliskim sasiedztwie
    parkingu, a jak wiadomo dzisiaejsza mlodziesz nie umie grac "normalnie" i
    kopia ta pilke po calym osiedlu w tym takze parkingu, co oczywiscie skutkuje
    trafianiem pilki w samochody. Oczywiscie zwracanie uwagi 15 razy dzienie nie
    skutkuje dlatego zastanawiam sie czy to boisko nie powinno byc jakos
    ogrodzone, bo tak wogole to jest to boisko do koszykowki-siatkowki a oni tam
    w pilke nozna graja. Chodzi tylko o jakies zabezpieczenie parkingu przed
    tymi pilkami. Nie czepial bym sie moze tych dzieciakow, ale 80m dalej jest
    szkola i maja duze piekne boisko sportowe, nie wiem dlaczego graja tutaj :|

    Meniu

  • 4. Data: 2005-03-29 10:04:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "..:: Meniu ::.." <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > szkola i maja duze piekne boisko sportowe, nie wiem dlaczego graja tutaj

    jezeli boisko bedzie ko koszytkowki to raczej maloprawdopodobne by
    pilki co chwile po z aboisko lataly.

    P.

    ps.
    zawsze mozecie sie zlozyc na plot

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 5. Data: 2005-03-29 10:31:31
    Temat: Re: Boisko osiedlowe [OT]
    Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net>

    ..:: Meniu ::.. <m...@m...pl> pisze:
> [...]
    > parkingu, co oczywiscie skutkuje trafianiem pilki w samochody.
    > Oczywiscie zwracanie uwagi 15 razy dzienie nie skutkuje dlatego

    Nigdy pograć normalnie nie można było.
    On, wielki pan, ma samochód - a gdzie te dzieci mają się bawić???
    Zawsze komuś przeszkadzało. Przestaw samochód, albo sprzedaj.

> [...]
    > pilkami. Nie czepial bym sie moze tych dzieciakow, ale 80m dalej jest
    > szkola i maja duze piekne boisko sportowe, nie wiem dlaczego graja

    Jak jest boisko, to mają prawo grać.
    Dlaczego mają grać tam, a nie tu?
    A może też tam komuś przeszkadza?

    Sorry za OT, ale denerwujące są takie posty.

    --
    ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

  • 6. Data: 2005-03-29 14:12:23
    Od: "..:: Meniu ::.." <m...@m...pl>

    Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> napisał w
    wiadomości news:d2batb$btk$1@inews.gazeta.pl...
    > Nigdy pograć normalnie nie można było.
    > On, wielki pan, ma samochód - a gdzie te dzieci mają się bawić???
    > Zawsze komuś przeszkadzało. Przestaw samochód, albo sprzedaj.

    Gdzie maja sie bawic? Przeciez nie powiedzialem ze maja sie wyniesc, bo
    zbudowano boisko dla dzieciakow, pytam tylko czy sa jakies przepisy ktore by
    nakazywaly ogrodzic taki obiekt. Niestety przestawic samochodu juz nie mam
    gdzie, a sprzedac tez nie mam zamiaru. Jesli te Twoje teksty maja byc jakas
    porada, to lepiej sie juz nie odzywaj jesli nie zrozumiales mojego pytania.

    > Jak jest boisko, to mają prawo grać.
    > Dlaczego mają grać tam, a nie tu?
    > A może też tam komuś przeszkadza?

    I ponownie powtarzam, ze owszem maja prawo grac, mi tylko chodzi o
    ogrodzenie tego obiektu lub zabezpieczenie parkingu, bo nie moj samochod
    tylko obrywa.
    A tak sie sklada ze wspomniane wczesniej boisko szkolne nieopodal jest
    udostepnione cala dobe i mozna z niego korzystac dowoli.

    > Sorry za OT, ale denerwujące są takie posty.

    To ich nie czytaj, bo mnie tez denerwuja takie glupie odpowiedzi.

    Wiec ponawiam pytanie, dla ludzi ktorzy umieja czytac ze zrozumieniem :) Sa
    jakies przepisy ktore reguluja w jakis sposob takie obiekty jak male boisko
    osiedlowe? Tzn. czy musza byc ogrodzone, byc w okreslonej odleglosci od
    (parkingu, budynku) itp.
    Meniu

  • 7. Data: 2005-03-29 15:02:25
    Od: poreba <d...@p...com>

    MAc <m...@t...poczta.onet.pl> popełnił 29 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d29vms$6gc$1@news.onet.pl:

    > Utrudniają ci granie(zrobienie boiska) czy chcesz utrudnić komuś?
    Twierdzisz, że istniejące uregulowania prawne to różnicują?!

    --
    pozdro
    poreba

  • 8. Data: 2005-03-29 19:00:33
    Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net>

    ..:: Meniu ::.. <m...@m...pl> pisze:
> [...]
    > bo zbudowano boisko dla dzieciakow, pytam tylko czy sa jakies
    > przepisy ktore by nakazywaly ogrodzic taki obiekt. Niestety

    OK. Więc nie przepisy, tylko poszukać właściciela
    (pewnie wspólnoty mieszkaniowej) i przedstawić propozycję.
    Dzieciaki na pewno też się uciesza, że nie muszą biegać po piłkę.
    Po co sąd od razu :) Na przepisach się nie znam...

    --
    ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to