  • 1. Data: 2005-03-29 07:43:19
    Temat: faktury z Telekomunikacji zmarłej matki
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Firma która działa na zlecenie telekomunjkacji ściga moją zmarłą mamę za
    niezapłacone rachunki telefoniczne, z przed 3 lat.
    Czy mogą mnie sądownie zmusić do zapłacenia tych rachunków?

    pozdr

  • 2. Data: 2005-03-29 07:52:01
    Temat: Re: faktury z Telekomunikacji zmarłej matki
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Firma która działa na zlecenie telekomunjkacji ?ciga moj? zmarł? mamę
    za
    > niezapłacone rachunki telefoniczne, z przed 3 lat.
    > Czy mog? mnie s?downie zmusić do zapłacenia tych rachunków?

    Jesli sa sprzed 3 lat to juz nie moga. Bez wzgledu na to w jaki sposob
    przyjales spadek ...

  • 3. Data: 2005-03-29 09:46:57
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości
    > za
    >
    > Jesli sa sprzed 3 lat to juz nie moga. Bez wzgledu na to w jaki sposob
    > przyjales spadek ...

    dzieki za odpowiedź
    ale powiedz mi jeszcze czy to jest tak samo jak w działalności gospodarczej
    że faktury po 2 latach ulegają przedawnienu?

    pozdr

  • 4. Data: 2005-03-29 11:54:35
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Krzysztof napisał(a):
    > ale powiedz mi jeszcze czy to jest tak samo jak w działalności gospodarczej
    > że faktury po 2 latach ulegają przedawnienu?

    może tak, może nie ;)
    MZ nie
    na pewno po trzech latach

    KG

  • 5. Data: 2005-03-29 15:38:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof wrote:
    > Firma która działa na zlecenie telekomunjkacji ściga moją zmarłą mamę za
    > niezapłacone rachunki telefoniczne, z przed 3 lat.
    > Czy mogą mnie sądownie zmusić do zapłacenia tych rachunków?

    nie
    weź za telefon opierdziel ich tak, zeby sasiad z zasciany przyszedl cie
    uspokoic, ze jest za glosno.