  • 81. Data: 2024-03-06 04:14:29
    Temat: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem czy prywatnie wystawiają papiery (a w sumie do tego się
    > spowadza). Jak pisałem - odnoszę wrażenie że się starają - piszą że do
    > psychologa i psychiatry z nim chodzą. Nie sądzę żeby kłamali. Teraz się
    > już mleko rozlało, bo część rodziców otwarci wzywa do usunięcia go, więc
    > pewnie nanajbliższym spotkaniu się coś wyklaruje na temat co konkretnie
    > robią, ale sądzę że "diagnozują i to trwa".

    No to przynajmniej będzie wiadomo co się w tej chwili dzieje.

    > "po linii najmniejszego oporu":P Sorry;) Tak jak wszyscy - dlatego w
    > praktyce działa to jak działa - "psychiczni" są bezkarni dopóki nie
    > odpierdolą naprawdę grubej akcji.

    Po lini najmniejszego oporu to wyebanie go z tej szkoły. Nie wiem jakie
    są procedury, ale pewnie są.

    > No właśnie tu mam pewien problem. Paradoksalnie jakbby to zwykła
    > roszczeniowa karyna była to pewnie sprawa zmierzałaby już ku
    > "szczęśliwemu" zakończeniu.

    No dokładnie.

    > Rodzice rodzicami. Poniekąd ich rozumiem. Natomiast tak jak ci pisałem w
    > innych postach dziwi mnie gloryfikowanie "patologii". I tak jest na
    > każdym kroku - żule walą browary na tym samym murku - nakwet jak zajebią
    > moto to trzeba się z policją szarpać żeby ktoś do nich podjechał, świr
    > świruje od dwóch dekad - dzielnicowy blikuje numery zgłazajacych w
    > służbowej komórca a grupowy kulson się "nie dziwi". Rodzinka pojebanych
    > kościuszków stalkuje sąsiadów przez dwie dekady - no trudno.

    Do gloryfikowania to raczej daleko. Pewnie nikt się nie chce ubrudzić
    albo zawracac sobie dupy, z tych co się tym zająć powinni.

    > I tak na każdym kroku. Ale jak krawaciarz zaparkuje za blisko
    > nieprawidłowo oznakowanego skrzyżowania - no od krawaciarza można
    > wymagać, żeby był mądrzejszy od projektanta co zjebał i wymagać.

    Tu to pewnie w ogóle nie ma dylematu oceny, a brak dylematu co ławiej
    zrobić, a i mandat zapłąci.

> [...]
    > - u mnie jeździ taki odpad jakimś odpadem radiowozu i zajmuje się
    > właśnie takimi "wymuszeniami" (to ten co mi próbował wmówić rozmawianie
    > przez telefon w czasie jazdy) samemu co i rusz przejeżdzając przez
    > skrzyżowania na bombach bez dzwięku (tylko przez skrzyżowanie, potem
    > wyłącza) o na takiej ważnej misji jest. Ogólnie problem polega na tym,
    > że jak ty coś potrzebujesz od państwa to chuj i się nie da. Jak mają
    > okazję się przypierdolić do normasa to są pierwsi i potem się w mediach
    > chwalą ilu rowerzystów na chodniku złapali...

    No masz kupe negatywnych doświadczeń.

    > Powinno czy nie powinno - chodzi i co więcej ma obowiązek chodzić.

    Z tym, że niekoniecznie do tej szkoły.

    > No trzeba - tylko właśnie państwo które nakłada obowiązek na chodzenie i
    > jednych i drugich i ma to dalej w dupie. Co do śmiania się - reakcja
    > obronna. Mój to se jeszcze jakoś radzi (w razie w ma powiedzine że ma
    > się z nim napierdalać i już a jak ktoś mu słe słowo za to powie to tata
    > "przyjdzie i załatwi", choć wcale nie jestem pewien czy tak bez problemu
    > załatwię), ale część dzieci sama ma jakieś problemy ze śmiałością
    > rówieśniczą, część to dziewczynki. Najlepsze że to zerówka, więc oni
    > teoretycznie są ciagle pod nazdorem, zwykle dwóch osób.

    I co robia te dwie osoby jak tamten zaczyna odp. manianę?

    --
    Marcin

  • 82. Data: 2024-03-06 10:52:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale to jest obrona, a nie spuszczenie wpierdolu żeby dostał nauczkę.

    Zgadza sie, ale w przyszłości wybiera łatwiejszego przeciwnika.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2024-03-06 10:57:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Do gloryfikowania to raczej daleko.

    "pozytywna" dyskryminacja;)

    > Tu to pewnie w ogóle nie ma dylematu oceny,

    Jest - jak dostanę papiery to napiszę jak sąd to ocenił. Na razie jest
    nieprawomocny wyrok. Ale ustnie padło - "powinien pan sie domyślić".

    > No masz kupe negatywnych doświadczeń.

    No nie da się ukryć że dobrych raczej mam mało.

    > Z tym, że niekoniecznie do tej szkoły.

    Ale to globalnie nic nie zmienia. Jak go przeniosą do innej to dalej
    będzie ten sam problem.

    NIe radzą sobie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2024-03-06 13:22:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Pytanie czy to ADHD czy coś innego.

    Cokolwiek to jest oczekiwałbym jakiejś porady co ma robić, poza "idź i
    zgłoś wychowawcy".
    A chyba nawet nie oczekuję, bo gdyby miały realne rozwiązanie, to by
    wprowadziły.

    Robert

  • 85. Data: 2024-03-06 15:09:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2024 o 15:55, Shrek pisze:
    > Jedna laska zabiła dwójkę rodziców, teraz kolo się leczył ale miał
    > prawko (w sumie bez większego znaczenia, bo pewnie i tak by jeździł bez,
    > no ale miał) i wydawało mu się że ktoś go goni.

    Wisienka na torcie:P

    https://swidnica24.pl/2024/03/nago-spacerowal-po-swi
    dnicy-prokurator-wrocil-do-pracy/

    " Trzy niezależne od siebie zespoły biegłych zgodnie stwierdziły, że w
    czasie zarzucanego mu czynu prokurator miał zniesioną poczytalność i nie
    może odpowiadać za przewinienie dyscyplinarne. (...) Jak potwierdza
    teraz Prokuratura Krajowa, świdnicki prokurator został przywrócony do
    obowiązków służbowych."

    Czyli chwilowe niepoczytalności nie przeszkadzają w pełnieniu obowiązków
    prokuratora...

    Kurwa kraj z kartonu - koleś któremu czasem odpierdala w imieniu państwa
    będzie oskarżał ludzi przed sądem...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 86. Data: 2024-03-06 15:22:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Mar 2024 15:09:28 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    > prokuratora...
    >
    > Kurwa kraj z kartonu - koleś któremu czasem odpierdala w imieniu państwa

    Moze tak bardzo nie przeszkadza. Sąd może łatwo wychwyci, ze chwilowo
    niepoczytalny.

    Ale PJ, pozwolenie na bron i bron służbową, to mu lepiej zabrać.

    J.

  • 87. Data: 2024-03-06 15:55:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2024 o 15:22, J.F pisze:

    > Moze tak bardzo nie przeszkadza. Sąd może łatwo wychwyci, ze chwilowo
    > niepoczytalny.

    Nie no skąd - niepoczytalny prokurator to normalna sprawa. Coś umorzy
    kogoś oskarży dla jego dobra. Luz. Co najwyżej drugiego Komende sobie
    sprawimy...

    > Ale PJ, pozwolenie na bron i bron służbową, to mu lepiej zabrać.

    Przede wszystkim to flaszkę mu zabrać. Ja bym go pilotem zrobił - jak
    sie jeden zepsuje to jest drugi i autopilot.

    Właśnie ze zdziwieniem stwierdziłem, że w trakcie swojej niezbyt
    wyróżniającej się kariery zawodowaj stawiano mi większe wymagania niż
    prokuratorom, sędziom czy nawet prezesom spółek skarbu państwa odnośnie
    zdrowia psychicznego;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 88. Data: 2024-03-06 16:40:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.03.2024 o 15:09, Shrek pisze:
    > Czyli chwilowe niepoczytalności nie przeszkadzają w pełnieniu obowiązków
    > prokuratora...
    Kluczowym jest tu słowo "chwilowe". Chwila minęła.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 89. Data: 2024-03-06 18:03:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Mar 2024 16:40:34 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Kluczowym jest tu słowo "chwilowe". Chwila minęła.

    Ale nie wiadomo kiedy się powtórzy. A ryzyko jest.

    Jako prokurator raczej niewiele może nabroić, no może w chwili
    niepoczytalności groźnego przestępcę zwolni, wiec może to nie
    przeszkadza piastować stanowiska ...

    J.

  • 90. Data: 2024-03-06 18:11:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Mar 2024 15:55:05 +0100, Shrek wrote:

    > Nie no skąd - niepoczytalny prokurator to normalna sprawa. Coś umorzy
    > kogoś oskarży dla jego dobra. Luz. Co najwyżej drugiego Komende sobie
    > sprawimy...

    Zaraz zaraz - sąd skazuje.
    Więc sąd musi być poczytalny.

    > Przede wszystkim to flaszkę mu zabrać. Ja bym go pilotem zrobił - jak
    > sie jeden zepsuje to jest drugi i autopilot.

    Flaszkę owszem, ale pijany był w czasie wolnym od pracy.

> [...]
    > wyróżniającej się kariery zawodowaj stawiano mi większe wymagania niż
    > prokuratorom, sędziom czy nawet prezesom spółek skarbu państwa odnośnie

    Ale jesli to alkohol, to zdrowie psychiczne ma dobre :-)

    Pozostaje zarzut uchybienia godnosci urzędu ... widać to taki urząd o
    małej godności :-)

    Tylko ... jakbym tak ja się nachlał i chodził nago po osiedlu,
    a policjanci by złapali ... to czy sąd by mnie uniewinnił/umorzył,
    bo niepoczytalny byłem?

    A prokurator by umorzył?

    J.