    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Date: Wed, 6 Mar 2024 10:57:41 +0100

    > Do gloryfikowania to raczej daleko.

    "pozytywna" dyskryminacja;)

    > Tu to pewnie w ogóle nie ma dylematu oceny,

    Jest - jak dostanę papiery to napiszę jak sąd to ocenił. Na razie jest
    nieprawomocny wyrok. Ale ustnie padło - "powinien pan sie domyślić".

    > No masz kupe negatywnych doświadczeń.

    No nie da się ukryć że dobrych raczej mam mało.

    > Z tym, że niekoniecznie do tej szkoły.

    Ale to globalnie nic nie zmienia. Jak go przeniosą do innej to dalej
    będzie ten sam problem.

    NIe radzą sobie...

    --
    Shrek