    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Date: Wed, 06 Mar 2024 03:14:29 GMT

    On 2024-03-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem czy prywatnie wystawiają papiery (a w sumie do tego się
    > spowadza). Jak pisałem - odnoszę wrażenie że się starają - piszą że do
    > psychologa i psychiatry z nim chodzą. Nie sądzę żeby kłamali. Teraz się
    > już mleko rozlało, bo część rodziców otwarci wzywa do usunięcia go, więc
    > pewnie nanajbliższym spotkaniu się coś wyklaruje na temat co konkretnie
    > robią, ale sądzę że "diagnozują i to trwa".

    No to przynajmniej będzie wiadomo co się w tej chwili dzieje.

    > "po linii najmniejszego oporu":P Sorry;) Tak jak wszyscy - dlatego w
    > praktyce działa to jak działa - "psychiczni" są bezkarni dopóki nie
    > odpierdolą naprawdę grubej akcji.

    Po lini najmniejszego oporu to wyebanie go z tej szkoły. Nie wiem jakie
    są procedury, ale pewnie są.

    > No właśnie tu mam pewien problem. Paradoksalnie jakbby to zwykła
    > roszczeniowa karyna była to pewnie sprawa zmierzałaby już ku
    > "szczęśliwemu" zakończeniu.

    No dokładnie.

    > Rodzice rodzicami. Poniekąd ich rozumiem. Natomiast tak jak ci pisałem w
    > innych postach dziwi mnie gloryfikowanie "patologii". I tak jest na
    > każdym kroku - żule walą browary na tym samym murku - nakwet jak zajebią
    > moto to trzeba się z policją szarpać żeby ktoś do nich podjechał, świr
    > świruje od dwóch dekad - dzielnicowy blikuje numery zgłazajacych w
    > służbowej komórca a grupowy kulson się "nie dziwi". Rodzinka pojebanych
    > kościuszków stalkuje sąsiadów przez dwie dekady - no trudno.

    Do gloryfikowania to raczej daleko. Pewnie nikt się nie chce ubrudzić
    albo zawracac sobie dupy, z tych co się tym zająć powinni.

    > I tak na każdym kroku. Ale jak krawaciarz zaparkuje za blisko
    > nieprawidłowo oznakowanego skrzyżowania - no od krawaciarza można
    > wymagać, żeby był mądrzejszy od projektanta co zjebał i wymagać.

    Tu to pewnie w ogóle nie ma dylematu oceny, a brak dylematu co ławiej
    zrobić, a i mandat zapłąci.

> [...]
    > - u mnie jeździ taki odpad jakimś odpadem radiowozu i zajmuje się
    > właśnie takimi "wymuszeniami" (to ten co mi próbował wmówić rozmawianie
    > przez telefon w czasie jazdy) samemu co i rusz przejeżdzając przez
    > skrzyżowania na bombach bez dzwięku (tylko przez skrzyżowanie, potem
    > wyłącza) o na takiej ważnej misji jest. Ogólnie problem polega na tym,
    > że jak ty coś potrzebujesz od państwa to chuj i się nie da. Jak mają
    > okazję się przypierdolić do normasa to są pierwsi i potem się w mediach
    > chwalą ilu rowerzystów na chodniku złapali...

    No masz kupe negatywnych doświadczeń.

    > Powinno czy nie powinno - chodzi i co więcej ma obowiązek chodzić.

    Z tym, że niekoniecznie do tej szkoły.

    > No trzeba - tylko właśnie państwo które nakłada obowiązek na chodzenie i
    > jednych i drugich i ma to dalej w dupie. Co do śmiania się - reakcja
    > obronna. Mój to se jeszcze jakoś radzi (w razie w ma powiedzine że ma
    > się z nim napierdalać i już a jak ktoś mu słe słowo za to powie to tata
    > "przyjdzie i załatwi", choć wcale nie jestem pewien czy tak bez problemu
    > załatwię), ale część dzieci sama ma jakieś problemy ze śmiałością
    > rówieśniczą, część to dziewczynki. Najlepsze że to zerówka, więc oni
    > teoretycznie są ciagle pod nazdorem, zwykle dwóch osób.

    I co robia te dwie osoby jak tamten zaczyna odp. manianę?

    --
    Marcin