  • 31. Data: 2005-02-24 16:06:23
    Temat: Re: Ależ opowiadasz bzdury wierutne! [Re: Dwa pytania o oprogramowanie komputerowe]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemek R. rzecze:
    > no to jak nazwiesz przypadek ktory zapodalem?????

    Nielegalną kopią programu a nie piracką.

    > mowisz... a co powiesz jezeli po zakonczeniu 30 dni program przestaje
    > dzialac a jedyna mozliwosc
    > uruchopmienia go to posiadanie klucza? I ktos kto sciagnal program z sieci
    > wraz z kluczem czy poploenia przestepstwo.

    Nie, nie popełnia.

    > a jak sie ma to do ponizszego? :

    No nie wiem. Nie widzę by ten czyn wyczerpywał, którykolwiek z poniższych.
    A pod który wg Ciebie to podpada ?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 32. Data: 2005-02-24 16:27:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie, nie popełnia.

    zonk

    Art. 118 (1).

    1. Kto wytwarza przedmioty przeznaczone do niedozwolonego usuwania lub
    obchodzenia technicznych zabezpieczeń przed odtwarzaniem, przegrywaniem lub
    zwielokrotnianiem utworu bądź też służące do nielegalnego odbioru nadawanych
    programów, przeznaczonych dla zamkniętego grona odbiorców, uzyskujących do
    nich dostęp po zapłaceniu wynagrodzenia usługodawcy, albo dokonuje obrotu
    takimi przedmiotami, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    pozbawienia wolności do lat 3.

    2. Kto posiada, przechowuje lub wykorzystuje przedmioty, o których mowa w
    ust. 1, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do roku.

    > No nie wiem. Nie widzę by ten czyn wyczerpywał, którykolwiek z poniższych.
    > A pod który wg Ciebie to podpada ?

    jutro "na trzezwo" lookne i powiem, bo juz sie zakrecilelm.

    P.

  • 33. Data: 2005-02-24 16:28:47
    Temat: Re: Dwa pytania o oprogramowanie komputerowe
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ależ każdy może sobie pisać co chce i jak chce. Łącznie z tobą.

    no to o co chodzi??

    po co to pierd. :
    "Słuchajcie.
    Mam propozycje.
    Czy osoby piszace w tym watku, moglyby wrzucic sobie Buzdygana do KF,
    albo nie odpowiadac na jego maile.
    Wowczas przynjamniej dyskusja bedzie miala jako taki sens."

    po za tym od kiedy na grupe sie wysyla maile?

    P.

  • 34. Data: 2005-02-24 16:49:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R. wrote:

> [...]
    > albo nie odpowiadac na jego maile.
    > Wowczas przynjamniej dyskusja bedzie miala jako taki sens."
    >
    > po za tym od kiedy na grupe sie wysyla maile?

    Czy ty chcesz dyskutować na temat licencji windowsa, czy z buzdyganem na
    temat teorii? Bo to dwie różne sprawy.

  • 35. Data: 2005-02-24 16:52:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czy ty chcesz dyskutować na temat licencji windowsa, czy z buzdyganem na
    > temat teorii? Bo to dwie różne sprawy.

    po to sa grupy dyskusyjne. Nie chcesz nei czytaj
    eot

    P.

  • 36. Data: 2005-02-24 16:59:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R. wrote:

    > po to sa grupy dyskusyjne. Nie chcesz nei czytaj
    > eot

    Musze powiedziec, ze sie czepiasz.
    Ja napisalem co napisalem. Nie chcesz, nie stosuj sie.

  • 37. Data: 2005-02-24 17:14:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Musze powiedziec, ze sie czepiasz.
    > Ja napisalem co napisalem. Nie chcesz, nie stosuj sie.

    namawiasz innych do nieczytania postow pewnego czlowieka, dl amnie to jest
    prostactwo takie
    jakie stosuje Leszek.

    P.

  • 38. Data: 2005-02-24 17:21:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R. wrote:

    > namawiasz innych do nieczytania postow pewnego czlowieka, dl amnie to jest
    > prostactwo takie
    > jakie stosuje Leszek.

    A bo mi sie juz znudzily w kolko te same powtarzane argumenty z cytatami
    na temat gowna i glupoty reszty dyskutantow.

  • 39. Data: 2005-02-24 17:35:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    witek rzecze:
    > A bo mi sie juz znudzily w kolko te same powtarzane argumenty
    > z cytatami na temat gowna i glupoty reszty dyskutantow.

    Po pierwsze - nie zarzucałem nikomu głupoty tylko niewiedzę co widać
    szczególnie, gdy myli podstawowe pojęcia.

    Po drugie - skoro ludzie pytają w kółko o to samo to i wyjaśnienia
    są w kółko. Zgadza się?
    A nie pytali by się w kółko jakby w końcu różne pismaki i im podobne
    zrobili użytek z rozumu i przestali bezmyślnie gadać (sic!) sprzedaży
    licencji i to na co !? Na używanie programu!?
    Dżisus! Toż to lepsze jest niż Yeti i UFO razem wzięte!

    Po trzecie - nie daję żadnych cytatów z tematem gówna, tylko pokazuję
    ile warte jest dla Ciebie samego Twoje zdanie.
    Dajesz "rady", które innych mogą kosztować niezłe pieniądze i co gorsza
    poczucie dania zrobienia się frajerem, ale odpowiedzialności już za to
    nie chcesz wziąć żadnej.
    A bzdury to każdy może gadać jak to go nic nie kosztuje.

    Dlatego też proponuję weryfikację - ja swoje słowa cenię i podpieram
    kasą Ty podeprzyj swoje kasą jeśli je cenisz.

    A jeśli nie to się nie dziw, że traktuję je jak gówno warte bo i takimi
    są skoro nawet Ty sam nic nie chcesz na nie postawić.
    To chyba proste jak drut, prawda?

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 40. Data: 2005-02-24 18:40:21
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Thu, 24 Feb 2005 15:49:11 +0100, Arek napisał(a):

    > Janusz rzecze:
    > [..]
    >
    > Dżisus! Już dawno nie widziałem takich bzdur! Przecież Ty nawet nie
    > odróżniasz czym się różni użytkowanie utworu/programu od jego eksploatacji.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    wiesz używam hamstera może wiesz co to jest ,od dzisaj żaden post do ciebie
    nie zaszczyci mojego komputera
    JanuszHr