  • 11. Data: 2005-04-09 17:52:04
    Temat: Re: Dozywotni zakaz wstepu na Onet czat
    Od: "Ela" <r...@o...pl>

    No coz,to w takim razie nie mialam pojecia jakim strasznie prywatnym
    folwarkiem jest nie tylko Onat czat ale i z tego wynika ze caly Onet.Wiec
    nasze jakiekolwiek prawa obywatelskie moga zostac zlamane w kazdej chwili
    przez szeregowego ich pracownika hmmm...No ale jak jeden prywatny czlowiek
    powiedzmy,pobije drugiego prywatnego czlowieka na ulicy to jednak jakies prawo
    w stosunku do nich obowiazuje?

  • 12. Data: 2005-04-09 18:01:30
    Od: "Reader" <m...@i...pl>

    Kup nową kartę sieciową (jeżeil zbanowali po adresie MAC), zmień IP,
    cokolwiek, przecież oni nie zbanowali Ciebie tylko twój nick lub IP ew. MAC.

    Na przyszłość nie używaj brzydkich słów ;).

    pozdrawiam
    Reader

  • 13. Data: 2005-04-09 18:02:14
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ela" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No coz,to w takim razie nie mialam pojecia jakim strasznie prywatnym
    > folwarkiem jest nie tylko Onat czat ale i z tego wynika ze caly Onet.

    Teraz juz wiesz.

    Wiec
    > nasze jakiekolwiek prawa obywatelskie moga zostac zlamane w kazdej chwili
    > przez szeregowego ich pracownika hmmm...

    Z tymi prawami obywatelskimi to ostroznie, bo rownie dobrze serwery onetu
    moga stac w Iranie i wtedy na czat bez chusty na glowie nie wejdziesz ;)

    No ale jak jeden prywatny czlowiek
    > powiedzmy,pobije drugiego prywatnego czlowieka na ulicy to jednak jakies
    prawo
    > w stosunku do nich obowiazuje?

    Poki co ludzi w Polsce jeszcze nie sprywatyzowali ;)

  • 14. Data: 2005-04-09 18:03:54
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Reader" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > zmień IP,

    No wlasnie. Przeciez mozna sprobowac laczyc sie przez proxy, ale to raczej
    ntg.

  • 15. Data: 2005-04-09 18:11:42
    Od: r...@o...pl

    > No wlasnie. Przeciez mozna sprobowac laczyc sie przez proxy, ale to raczej
    > ntg.

    Zmiana IP i proxy nic nie dala,podobno ten czatowy applet łączy się z serwerem
    bezpośrednio, także serwery
    proxy wpisane w przeglądarce nic tu raczej nie zmienią.

  • 16. Data: 2005-04-09 18:35:10
    Od: "Grzes" <f...@p...onet.pl>

    > Olac to sobie moge w kazdej chwili,chodzi mi o zasady.Jak prywatny to
    > znaczy ,ze kazdy czlowiek czy instytucja prywatna moze robic prywatnie z
    > drugim czlowiekiem co mu sie podoba?To chyba cos nie tak...

    Niby pracujesz z dziecmi a cos z kojarzeniem nie za bardzo
    Twoje mieszkanie jest prywatne i wpuszczasz do niego kogo chesz i z jakiego
    powodu chesz
    tak samo z wypraszaniem kogos kogo wpusciles
    To i tak samo jest z czatem.
    Czat jest ich i wpuszczaja kogo chca i nawet kogo kogo wpuszcza moga
    zablokowac
    Poza tym ponosisz konsekwencje swojego zachowania. Na dodatek czatow w necie
    jest wiele
    Grzes

  • 17. Data: 2005-04-09 18:39:51
    Od: "Ela" <r...@o...pl>

    No tak ale w kwestii formalnej,skoro na cala strone zamieszczaja tzw.regulamin
    czatu,wypadaloby rowniez zamiescic spis kar za jego nieprzestrzeganie?

  • 18. Data: 2005-04-09 19:40:25
    Od: "Jarosław" <jpj(usunto)@poczta.onet.pl>

    > Widzisz oprocz "zasad" o ktorych napisalam powyzej tesknia za mna na
    > czacie
    > pewne osoby ,ktore bardzo przywyczaily sie do mojej tam obecnosci.Z
    > czescia
    > znajomych mam kontakt na GG lub Skype,niemniej jednak s a osoby ktore nie
    > maja
    > tych komunikatorow a preferuja dyskusje na czacie.Ale jak juz wspomnialam
    > glownie chodzi o tzw.zasady,jeden czlowiek z drugim nie moze przeciez
    > robic co
    > mu sie podoba,prawda?Mielibysmy wtedy anarchie do kwadratu...

    Witam.
    Chyba nie rozumiesz, że czat jest tak samo prywatny jak np dom.
    To, że ktoś Ciebie wpuszcza do swojego domu (czata) nie znaczy,
    że masz JAKIEKOLWIEK prawo do bycia tam.
    Jesli własciel domu (czata) Ciebie wyprasza, to nie ma znaczania ilu z JEGO
    GOŚCI Cię lubi.
    Jeszcze raz, tu nie zrobiono nic z Tobą. Po prostu zatrzaśnięto Ci przed
    nosem drzwi do PRYWATNEJ WŁASNOŚCI. Co byś powiedziała, gdybś np mnie
    wyrzuciła ze swojego domu, bo np naubliżałem Twoim znajomym, a potem
    próboiwał jeszcze straszyć Cię konstytucją?
    Pozdrawiam.
    Jarek

  • 19. Data: 2005-04-09 19:41:24
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Ela napisał(a):
    > Bardzo prosze o porade.
    zmień IP. Jeżeli nie nabluzgasz swojemu adminowi to nie powinien mieć
    wielkich oporów ;-)

    MAc

  • 20. Data: 2005-04-09 20:03:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ela wrote:
> [...]
    > powiedzmy,pobije drugiego prywatnego czlowieka na ulicy to jednak jakies prawo

    ale żeś wyjechała z tymi prawami obywtelskimi.
    Czy ty przypadkiem nie uzurpujesz sobie jakieś prawa do onetu, który
    absulutnie nie jest twój i nie masz tam nic do gadania, po za faktem, że
    jesteś gościem.
    Czasy obywateli i pzpr to się już dawno skończyły.
    Załóż sobie onet2, będziesz miała w pełni prawa obywatelskie do niego.