  • 1. Data: 2005-04-09 16:01:46
    Temat: termin odpowiedzi na pismo
    Od: "nomi" <g...@k...pl>

    jaki jest termin odpowiedzi na ismo urzędowe?

    Walcze z Hestia, ponad miesiąc temu napisałem odwołanie i nie moge doprosic
    się odpowiedzi. ponize zażaleni jakie napisałem

    W dniu 8.03.2005 roku w odziele łódzkim składałem odwołanie od sumy
    wypłaconej mi kwoty z tytułu ubezpieczenia AC. Poinformowano mnie iż
    odpowiedz będzie w terminie 14 dni. Tak więc czekałem cierpliwie na
    informacje o przebiego sprawy. Jako iż sie nie doczekałem, zadzwoniłem po
    swiętach na infolinie aby uzyskać jakieś informacje. Pani, z którą
    prowadziłem rozmowę, nie znalazła żadnej wzmianki o odwołaniu, obiecała
    natomiast iz w przeciagu 2 dni ktoś do mnie oddzwoni. Nie doczekałem się,
    więc ponownie zadzwoniłem na infolinię. Podobnie jak poprzednia - panie nie
    znalazła informacji o odwołaniu i kazała czekać na telefon nazajutrz
    Przekazała sprawe do likwidatora, który miał do mnie oddzwonić.
    Nikt nie zadzwonił.
    Pozwoliłem sobie zatem zadzwonić raz jeszcze. Konsultant owszem znalazł
    informacje o zleceniu poinformawania mnie o przebiegu sprawy ale informacji
    o samej sprawie nie znalazł. Zlecił kontakt ze mną kierownikowi oddziału.
    Kontaktu ponownie się nie doczekałem. Po raz kolejny zadzwoniłem na
    infolinie. Panie oznaimiła mi iż dokumenty z Łodzi dotarły do Sopotu
    04.04.2005 !!! i nie wie czemu sie tak stało. Napisała zlecenie kontaktu ze
    mną pracownikowi łódzkiego oddziału, rzecz jasna nikt do mnie nie zadzwonił.
    07.04.2005 r. konsultantka z infolini podała mi adres e-mail, abym wysłał
    zażalenie co niniejszym czynię

    Sposób w jaki mnie potraktowano jest oburzający. Czy tak traktuje się
    klienta? Już w czasie likwidacji szkody pan likwidator (Siudzik) nie chciał
    udzielić mi informacji o przebiegu sprawy. Ale sprawa odwołania przekrocza
    wszelkie pojęcie. Termin urzędowy na rozpatrzenie pisma wynosi 14 dni. Na
    odpowiedż od Państwa, mino iż mija miesiąc, jeszcze się nie doczekałem. O
    ile mi wiadomo termin rozpatrywania pism określa Kodeks Postępowania
    Cywilnego.

  • 2. Data: 2005-04-09 17:28:23
    Temat: Re: termin odpowiedzi na pismo
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    nomi napisał(a):
    > jaki jest termin odpowiedzi na ismo urzędowe?

    To nie jest żadne "pismo urzędowe" - zakład ubezpieczeń nie jest urzędem.
    kpc też nie ma tu nic do rzeczy

    KG

  • 3. Data: 2005-04-09 18:00:13
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sat, 9 Apr 2005 18:01:46 +0200, nomi napisał(a):

> [...]
    > odpowiedż od Państwa, mino iż mija miesiąc, jeszcze się nie doczekałem. O
    > ile mi wiadomo termin rozpatrywania pism określa Kodeks Postępowania

    Chyba pomyliłeś adres ;))

    --
    Mieczysław
    ----