  • 1. Data: 2003-06-16 05:49:38
    Temat: Dostalem mandat - pomocy
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    no wlasnie dostalem go za przechodzenie na czerwonym swietle-mam
    wytlumaczenie spieszylem sie od lekarza;
    czy przysluguje mi jakies odwolanie od tego mandatu;
    pomocy

  • 2. Data: 2003-06-16 07:33:26
    Temat: Re: Dostalem mandat - pomocy
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > no wlasnie dostalem go za przechodzenie na czerwonym swietle-mam
    > wytlumaczenie spieszylem sie od lekarza;
    > czy przysluguje mi jakies odwolanie od tego mandatu;

    A podpisales ? Jesli nie, to bedziesz sie w sadzie grodzkim tlumaczyl.
    Jesli tak to po prostu go kiedys zaplac.

  • 3. Data: 2003-06-16 15:35:37
    Od: "Agaa" <m...@p...onet.pl>

    > no wlasnie dostalem go za przechodzenie na czerwonym swietle-mam
    > wytlumaczenie spieszylem sie od lekarza;
    > czy przysluguje mi jakies odwolanie od tego mandatu;
    > pomocy

    policjanci powinni ścigać złodzieji a nie ludzi co na czerwonych światłach
    przechodzą...
    To tak jak z "kanarami" w autobusach - babcię bez biletu spiszą, a wielkiego
    łysego faceta nie... ty jesteś w tym przypadku babcią:-) współczuję - pod
    moją uczelnią policja robi takie akcje na studentów mniej więcej 3 razy w
    semestrze... a zapominają o tym, że grasują złodzieje na uczelni i co 10
    student został okradziony...Wiwat Polska policja!

  • 4. Data: 2003-06-16 17:11:53
    Od: Lukasz Polomski <l...@W...net>

    Użytkownik Szczepan Majdański napisał:
    > no wlasnie dostalem go za przechodzenie na czerwonym swietle-mam

    Ja tez kiedys dostalem. I Tobie i mi sie nalezal - przeciez juz dzieci w
    przedszkolu wiedza, ze nie przechodzi sie na czerwonym świetle.

    > wytlumaczenie spieszylem sie od lekarza;

    Ja kiedys tez np. przekroczylem dozwolona predkosc i dostalem mandat...
    Czy usprawiedliwia mnie to, ze sie spieszylem?

    > czy przysluguje mi jakies odwolanie od tego mandatu;

    Mozesz sie nie zgodzic na przyjecie mandatu - policjant powinien Cie o
    takiej mozliwosci poinformowac - jesli z tego skorzystasz, bedziesz
    musial isc do sadu (z reguly to sie oplaca).
    Jesli swoim podpisem zgodziles sie na mandat, musisz zaplacic (a jak nie
    zaplacisz, to US w drodze egzekucji administracyjnej ci sciagnie z konta
    albo np. ze zwrotu podatku)

    Lukasz

  • 5. Data: 2003-06-16 18:21:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Agaa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > policjanci powinni ścigać złodzieji a nie ludzi co na czerwonych światłach
    > przechodzą...

    A kto powinien karać tych co przechodzą na czerwonym świetle? A co powiesz
    jeśli ktoś z Twoich bliskich nie chcąc potrącić takiego...dzwona zjedzie na
    pobocze i zginie uderzając w drzewo ?

    > pod moją uczelnią policja robi takie akcje na studentów mniej więcej 3
    razy w
    > semestrze...

    I prawidłowo.Niech się młodzież uczy..zachowywać jak ludzie na drodze.

    >a zapominają o tym, że grasują złodzieje na uczelni i co 10
    > student został okradziony...

    Teren uczelni jest eksterytorialny.

    >Wiwat Polska policja!

    A z tym się zgodzę, wiwat;))

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2003-06-17 18:11:46
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Teren uczelni jest eksterytorialny.

    jak masz amiar takie farmazony solic, to idz na piwo, albo se wypocznij..juz
    nie chce mi sie twoiich slow przytaczac typu"chciales zaistniec?... i tu
    pojawia sie jezyk expierda LeHa WaChadelko. kulturalny jezyk.

    ssj5
    ps. szczepanie, skoro przyjales mandat- to "zgodziles sie z kara i
    jednoczesnie uznales swoja wine"
    pozdr
    ssj5

  • 7. Data: 2003-06-17 20:09:17
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > jak masz amiar takie farmazony solic, to idz na piwo,

    ROTFL - chyba zacznę żałować, że Lesia splonkowałem...

    Uczelnia - ambasadą państwa 'nauka'? :)

    Chyba pomerdało mu się z pratchettowskim Niewidocznym Uniwersytetem :)

  • 8. Data: 2003-07-28 17:38:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To tak jak z "kanarami" w autobusach - babcię bez biletu spiszą, a
    wielkiego
    > łysego faceta nie...

    Wypraszam sobie.
    Spisujemy bez wyjątku kazdego, dresiarzy i inny element w szczegolnosci.
    Babcie oczywiscie tez - nie są bezkarne i nie da się nas brac na litosc.

    kontroler KZK GOP Katowice
    nr 2000