  • 1. Data: 2003-06-15 21:40:12
    Temat: mieszkanie lokatorskie - własnosciowe
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze podac stan prawny obecny? Jakie sa mozliwosci przeksztalcenia
    mieszkania lokatorskiego we własnościowe (wykup). Wiem, ze swego czasu cos blokowalo
    ten proces.

    Z gory dziekuje za pomoc.
    Marek

  • 2. Data: 2003-06-16 15:27:08
    Temat: Re: mieszkanie lokatorskie - własnosciowe
    Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Marek zamieszkała pod adresem
    <m...@p...onet.pl>
    w artykule <news:bcip4f$3m4$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

    > Czy ktos moze podac stan prawny obecny? Jakie sa mozliwosci
    > przeksztalcenia mieszkania lokatorskiego we własnościowe (wykup).
    > Wiem, ze swego czasu cos blokowalo ten proces.

    Od 15 stycznia obowiązuje znowelizowana ustawa o spółdzielniach
    mieszkaniowych która dopuszcza przekształcenie z lokatorkiego we
    własnościowe albo w odrębną własność - do wyboru.

    Tatiana
    PS. odpisując na priv usuń "_przecz ze spamem" z adresu