  • 1. Data: 2003-06-16 05:41:02
    Temat: Jak dowiedziec sie o sprawie w sadzie ?? - ponownie
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Juz kiedys pisalem ale nie bylo odpowiedzi :
    Gdzie mozna sie dowiedziec o czyjejs sprawie w sadzie ?
    Pewna osoba byla karana za niegospodarnisc w Szczecinie. Prezgrala z 2-3
    razy jako ostataecznosc odwolalal sie do sadu apelacyjnego w Poznaniu ?
    Czy moge sie dowiedziec, np kiedy rozprawa, jaki wynik itp ?
    Jezeli tak to z kim trzeba sie kontaktowac ?

    Fantom

  • 2. Data: 2003-06-16 10:31:57
    Temat: Re: Jak dowiedziec sie o sprawie w sadzie ?? - ponownie
    Od: "Iza" <i...@w...pl>

    .onet.pl> napisał w wiadomości news:bcjl9e$o1g$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Czy moge sie dowiedziec, np kiedy rozprawa, jaki wynik itp ?
    > Jezeli tak to z kim trzeba sie kontaktowac ?

    Takie informacje udzielane są tylko stronom postępowania. Jeżeli jednak masz
    interes prawny w tym by rozstrzygnięcie nastąpiło na korzyść jednej ze stron
    to możesz przystąpić do tej strony w każdym stanie sprawy aż do zamknięcia
    rozprawy w drugiej instancji. Jest to tzw. interwencja uboczna. Od strony
    formalnej - kierujesz pismo do sądu w którym rozpatrywana jest apelacja w
    którym zawierasz oświadczenie o wstąpieniu do sprawy i podajesz interes
    prawny oraz wskazujesz stronę postępowania do której chcesz przystąpić.

    Igunia

  • 3. Data: 2003-06-16 11:08:59
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Iza wrote:
> [...]
    > którym zawierasz oświadczenie o wstąpieniu do sprawy i podajesz interes
    > prawny oraz wskazujesz stronę postępowania do której chcesz przystąpić.

    tylko że jak dla mnie, to chodzi o post. karne

    KG