  • 1. Data: 2002-12-16 08:25:20
    Temat: Donos na pracodawce
    Od: "Dawid \"KetChuP\" Nowicki" <q...@o...pl>

    Witam... mam delikatny dylemat, a mianowicie:
    przez pewien czas bylem nielegalnie zatrudniony w firmie komputerowej
    jako serwisant. Pewnego milego dnia moj pracodawca bardzo wulgarnie
    zniszczyl mi opinie wsrod klientow... pozegnalem sie z nim nie
    poruszajac tego... jednak chce dobrac sie mu do skory... Wyzej
    wymieniony nadal zatrudnia na czarno jednego serwisanta i sprzedawce...
    gdzie doniesc i czego mozna sie spodziewac ?

    z góry wielkie dzięki
    *kcp*

  • 2. Data: 2002-12-16 08:38:16
    Temat: Re: Donos na pracodawce
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Dawid "KetChuP" Nowicki" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymieniony nadal zatrudnia na czarno jednego serwisanta i sprzedawce...
    > gdzie doniesc i czego mozna sie spodziewac ?

    NTG!
    Idz na grupę pl.soc.kabel

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 3. Data: 2002-12-16 08:46:52
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

> [...]
    > wymieniony nadal zatrudnia na czarno jednego serwisanta i sprzedawce...
    > gdzie doniesc i czego mozna sie spodziewac ?

    Można donieść do US, PIPu, ZUSu, ale jeżeli chcesz być pewny "pozytywnego"
    załatwienia sprawy to lepiej się podpisać (możesz wtedy po pewnym czasie
    dowiadywać się
    co z podkablowaną sprawą). Mój znajomy prowadzi firmę i jeden pracownik
    doniósł na niego do US co zaowocowało natychmiastową kontrolą.
    Znajomy za niewielką opłatą zdołał uzyskać informację od pewnego urzędnika
    kto się pod donosem podpisał.

    Yonnie

  • 4. Data: 2002-12-16 10:25:55
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

> [...]
    > wymieniony nadal zatrudnia na czarno jednego serwisanta i sprzedawce...
    > gdzie doniesc i czego mozna sie spodziewac ?

    I w ten oto sposób przez twoje EGO bez źródła utrzymania pozostaną kolejne 2
    osoby. Jeśli pracodawca miał rację to po co ściemniać że jest inaczej i się
    mścić, jesli nie miał racji to co się przejmujesz - klient jeśli był z
    ciebie zadowolony to i tak skorzysta z twoich usług niezależnie od pseudo
    opinii (dla klienta liczy się jakość i cena usług).

    Serwiz

  • 5. Data: 2002-12-16 10:59:37
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Dawid \"KetChuP\" Nowicki wrote:
    > Witam... mam delikatny dylemat, a mianowicie:
    [..]

    Pracodawca da sobie radę. Za to napsujesz krwii zatrudnionym kolegom.
    A jak gość będzie mściwy to do końca życia będzie chodził za Tobą
    i gdzie się nie zatrudnisz to powie jaki z Ciebie gagatek.

    bez pozdrowień

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 6. Data: 2002-12-16 12:18:22
    Od: sir pawian <D...@b...com>

    On Mon, 16 Dec 2002 09:25:20 +0100, "Dawid \"KetChuP\" Nowicki"
    <q...@o...pl> wrote:

> [...]
    >wymieniony nadal zatrudnia na czarno jednego serwisanta i sprzedawce...
    >gdzie doniesc i czego mozna sie spodziewac ?

    czolem, a jakie moze to miec konsekwencja dla boguduchawinnego (czy to
    przymiotnik?) serwisanta i sprzedawcy??

    pozdrawiam

    Pawel Idzikowski

    mailto:D...@b...com
    http://www.bitmit.com

  • 7. Data: 2002-12-16 12:35:25
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    sir pawian wrote:

    > czolem, a jakie moze to miec konsekwencja dla boguduchawinnego (czy to
    > przymiotnik?) serwisanta i sprzedawcy??

    Utrata pracy, podatek dochodowy z karą, zwrot zasiłku dla bezrobotnych.

  • 8. Data: 2002-12-16 19:26:02
    Od: ketchup <q...@o...pl>

    Nikt wrote:

    > Utrata pracy, podatek dochodowy z karą, zwrot zasiłku dla bezrobotnych.

    Serwisnt ow posiada dobrze platna prace i utrata tej nie wplynie
    szczegolnie na jego finanse. Jezlie chodzi o podatek dochodowy z kara to
    faktycznie nieprzyjemna sprawa... i raczej zrezygnuje z tego "kabla".

    thx za odpowiedzi

    --
    *
    ***