  • 1. Data: 2002-12-15 21:34:19
    Temat: Prawo jazdy!!!!!!!
    Od: "reking" <r...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze sie orientuje czy od przyszlego roku wchodzi nowe prawo o
    otrzymaniu prawa jazdy z wiekiem 17 lat??

    --
    pozdrawiam
    Błażej

  • 2. Data: 2002-12-15 21:42:36
    Temat: Re: Prawo jazdy!!!!!!!
    Od: "Maciek" <m...@...pl>

    Włanie jak to jest z tym prawkiem od 2003 roku bedzie mozna robic dopiero od
    18 lat????????

  • 3. Data: 2002-12-16 15:04:47
    Od: "reking" <r...@p...onet.pl>

    nie wiem, ale chcialbym zeby bylo od 17.......napiszcie jezeli cos
    wiecie..........

    --
    pozdrawiam
    Błażej

  • 4. Data: 2002-12-16 17:20:09
    Od: "Maciek" <m...@...pl>

    też bym się bardzo cieszył jakby było od 17

  • 5. Data: 2002-12-17 00:40:12
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "reking" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
    > Czy ktos moze sie orientuje czy od przyszlego roku wchodzi nowe prawo o
    > otrzymaniu prawa jazdy z wiekiem 17 lat??

    Nie wejdzie bo i nie ma powody by tak było. W chwili obecnej obowiązuje
    ustawa z dnia 20 czerwca 1997 (z późniejszymi zmianami) która jednoznacznie
    określa że o prawo jazdy kategorii B mogą się ubiegać osoby które ukończyły
    18 lat.

    Serwiz

  • 6. Data: 2002-12-17 00:47:13
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@...pl> napisał w wiadomości:
    > Włanie jak to jest z tym prawkiem od 2003 roku bedzie mozna robic dopiero
    od
    > 18 lat????????

    Już od 1 czerwca tego roku obowiązuje dolna granica ukończonych 18 lat przy
    ubieganiu się o prawo jazdy kategorii B.

    Serwiz

  • 7. Data: 2002-12-17 20:05:18
    Od: j...@o...pl

> [...]
    >
    > Już od 1 czerwca tego roku obowiązuje dolna granica ukończonych 18 lat przy
    > ubieganiu się o prawo jazdy kategorii B.

    pozdrawiam