    From: "Yonnie" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Donos na pracodawce
    Date: Mon, 16 Dec 2002 09:46:52 +0100

    > Witam... mam delikatny dylemat, a mianowicie:
    > przez pewien czas bylem nielegalnie zatrudniony w firmie komputerowej
    > jako serwisant. Pewnego milego dnia moj pracodawca bardzo wulgarnie
    > zniszczyl mi opinie wsrod klientow... pozegnalem sie z nim nie
    > poruszajac tego... jednak chce dobrac sie mu do skory... Wyzej
    > wymieniony nadal zatrudnia na czarno jednego serwisanta i sprzedawce...
    > gdzie doniesc i czego mozna sie spodziewac ?

    Można donieść do US, PIPu, ZUSu, ale jeżeli chcesz być pewny "pozytywnego"
    załatwienia sprawy to lepiej się podpisać (możesz wtedy po pewnym czasie
    dowiadywać się
    co z podkablowaną sprawą). Mój znajomy prowadzi firmę i jeden pracownik
    doniósł na niego do US co zaowocowało natychmiastową kontrolą.
    Znajomy za niewielką opłatą zdołał uzyskać informację od pewnego urzędnika
    kto się pod donosem podpisał.

    Yonnie