  • Data: 2018-06-06 19:01:34
    Temat: Re: Domniemanie braku zgody - dlaczego nie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rowerex napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 6 czerwca 2018 13:01:20 UTC+2 użytkownik Wojtek napisał:

    >To nie ja mam udowadniać, tylko Administrator danych, czyli np.
    >portal
    >internetowy.

    >Wszak można wystąpić o darmową kopię danych - aż spróbuję i wystąpię
    >o kopię
    >danych do byle jakiego portalu na którym zaakceptuję zgodę na
    >przetwarzanie i

    Tylko jak - cookie im podac ?
    Czy oprocz cookie jeszcze inne swoje dane im podac do kompletu ? :-)

    >takim na którym nie zaakceptuję - skoro coś przetwarzają, to muszą to
    >mieć,
    >skoro nic nie mają, to co takiego chcą przetwarzać i po co ten cyrk z
    >okienkami i zgodami...

    Bo "unia wymaga".
    A chocby taki glupi log stron ogladanych na serwerze - adres strony,
    data, godzina, adres IP - i juz mamy dane osobowe ...

    >Tylko co im podać jako identyfikację mojej osoby, adres
    >IP, MAC karty sieciowej? Przecież nie loguję się imiennie na każdą
    >stronę...

    Otoz to ...

    >A nuż dostanę jakieś bogate dossier, że jakiś "ichni" system
    >rozpracował moje
    >klikanie, zna moje imię i nazwisko, zna adres, uznał mnie za
    >zwolennika jakiejś
    >partii, osobę mającą jakieś zainteresowania tudzież zboczenia lub
    >dewiacje ;-)

    Takie rzeczy to tylko w Googlu.
    No i w Facebooku. No i moze w Cambridge Analytics, ale oni to nie
    wiem - zamkneli sie juz, czy zaraz przestana byc w Unii ...

> [...]
    >danych
    >dostanę informację, że nie dostanę kopii danych bo ich po prostu nie
    >ma, to
    >znaczy że coś tu nie gra - bo dlaczego system przetwarzający dane, na
    >których
    >przetwarzanie się zgodziłem, nie zebrał żadnych danych? Nie potrafi,
    >jeszcze
    >nie zebrał, czy może Administrator danych oszukuje i uchyla się od
    >przekazania
    >mi kopii danych, a co za tym idzie również od ich późniejszego

    Najprosciej ... zwrocic zapamietana informacje kiedy to wyraziles
    zgode.
    Bo wiecej nie mamy :-)

    J.