  • Data: 2018-06-07 12:10:00
    Temat: Re: Domniemanie braku zgody - dlaczego nie?
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 czerwca 2018 10:46:49 UTC+2 użytkownik Wojtek napisał:

    > Co zrobisz, jak z portalu, gdzie nie wyraziłeś zgody, otrzymasz
    > informację, że wyraziłeś zgodę - bo tak jest zapisane w ich bazie? Ba,
    > może podadzą Ci również datę, czas z dokładnością do milisekundy, kiedy
    > to rzekomo wyraziłeś zgodę.

    Wtedy zaśpiewam (zmiany tekstu oryginalnego wielkimi literami):

    "Jestem czuły jak waga na najmniejszy bałagan,
    Na przejawy niechlujstwa przeróżne,
    Weźmy lubię INTERNET no i nieraz się wkurzę
    PRZEMIERZAJĄC TO RODO-KLIKANIE.
    Wtedy złość ma szlachetna eksploduje jak Etna,
    Że się nieraz w wyzwiskach poplączę.
    Do UODO SKARGĘ piszę, wściekły jak Bazyliszek,
    Mrucząc: ja was, kurcze, wykończę!"

    A w oddali odezwie się głośny chór:

    "Oj naiwny, naiwny, naiwny,
    Naiwny jak ćma,