  • 21. Data: 2019-06-18 17:36:49
    Temat: Re: Dokumenty bez adresu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:f66a2d06-9530-4109-bf16-1e2f83926324@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 18 czerwca 2019 15:39:24 UTC+2 użytkownik Miroo
    napisał:

    >Ostatnio jak byłem na poczcie to słyszałem, jak pani w okienku
    >mamrotała coś o "pełnomocnictwie pocztowym" - tzn. nie do mnie, tylko
    >w okienku obok, bo to podobno "sądówka" była.

    Dziala od dawna - ot, pelnomocnictwo, ktore sie podpisuje przed
    naczelnikiem urzedu pocztowego.
    Gorzej, jak osoba np nie moze chodzic.

    >Polecony z potwierdzeniem odbioru dla żony dostałem na oświadczenie,
    >że jestem "mężem".

    Dawniej na rodzicow bys nie dostal, bo adres sie nie zgadza.
    Teraz ... kto wie - trzeba sklamac, ze sie mieszka razem, czy nie
    trzeba :-)

    A i zona na rodzicow teraz pewnie nie dostanie, bo nazwisko inne ...
    choc panienskie w dowodzie jeszcze jest.

    J.

  • 22. Data: 2019-06-18 21:12:59
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <k...@...3mam.net>

    W dniu 2019-06-18 o 15:39, Miroo pisze:

    > W sumie nie wiem jak się to teraz załatwia - trzeba mieć notarialne
    > upoważnienie?

    Teoretycznie to każdy każdego pod jednym adresem powinien upoważnić
    pełnomocnictwem pocztowym §32 Regulaminu, można załatwić to w każdej
    placówce poczty a nawet u listonosza.

    Praktycznie, to jeśli jest to list lub inna przesyłka rejestrowana od
    firmy lub osoby prywatnej, to pracownicy poczty uważają, że jeśli ktoś
    miał dostęp do skrzynki oddawczej, czyli przyniósł avizo lub w jakiś
    sposób wszedł w posiadanie numeru przesyłki np. e-avizo, to jest
    uprawniony do odebrania.
    Tylko nie jest to zgodne z regulaminem, jest to "nagięcie" zasad.

    Przesyłki nadawane na zasadach specjalnych, czyli sądowe mają
    rygorystyczne zasady doręczania. Szczególnie gdy nadawcą jest wydział karny.

    --
    Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net

  • 23. Data: 2019-06-19 11:36:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-18 o 12:48, ń pisze:
    > Ile takich jest w społeczeństwie?
    > 1-2% czy mniej?

    obawiam się, że więcej. Choćby głupie studia w innym mieście.

    I cytuj rozsądnie, bo odpowiada się źle.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 24. Data: 2019-06-19 11:51:30
    Od: ń <...@...n>

    U nas przy braku ze sobą awiza nigdy nie pytają o nazwisko, o adres owszem.

  • 25. Data: 2019-06-19 11:52:50
    Od: ń <...@...n>

    Była sankcja za niedopełnienie obowiązku.

    -----

  • 26. Data: 2019-06-19 11:55:07
    Od: ń <...@...n>

    A przenoszą swój główny ośrodek życiowy, a jeśli nie to dlaczego rejestracje
    złomochodów mają BIA lub LPU?

    -----

  • 27. Data: 2019-06-19 13:08:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-19 o 11:55, ń pisze:
    > A przenoszą swój główny ośrodek życiowy, a jeśli nie to dlaczego
    > rejestracje złomochodów mają BIA lub LPU?

    bo jest mniej biurokracji. Tak trudno zrozumieć? Dlatego się nie
    przemeldowują. Pobyt jest czasowy, gdzie później... się okaże.

    dlatego jestem za likwidacją bzdurnego obowiązku meldunkowego, a
    pozostawienie jedynie adresu dla urzędów do komunikacji. Czy to będzie
    skrytka pocztowa, firma w twoim imieniu przyjmująca korespondencję, czy
    ty, twój adres zamieszkania, powinno zależeć od Ciebie.
    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 28. Data: 2019-06-19 13:38:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >Była sankcja za niedopełnienie obowiązku.
    >-----
    > w dowodzie był adres zameldowania, a nie zamieszkania

    Masowo olewana, bo przede wszystkim zameldowanie kogos to jak
    podpisanie wyroku na siebie :-)

    Co zreszta czesciowo zostalo i po dzisiejsze czasy ...

    J.

  • 29. Data: 2019-06-19 13:39:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >U nas przy braku ze sobą awiza nigdy nie pytają o nazwisko, o adres
    >owszem.

    Nazwisko maja w dowodzie, a adresu juz nie.

    Przy czym u mnie sprawdzaja w komputerze po nazwisku ...

    J.

  • 30. Data: 2019-06-19 14:02:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-19 o 13:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ń"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Masowo olewana, bo przede wszystkim zameldowanie kogos to jak podpisanie
    > wyroku na siebie :-)

    Nie żaden wyrok, tylko ludziom się wydaje, że wyrok, bo prawa nie znają.

    > Co zreszta czesciowo zostalo i po dzisiejsze czasy ...

    Przede wszystkim jeśli najemca ma umowę najmu, to może się zameldować
    bez wiedzy i zgody właściciela.

    --
    Liwiusz