  • 1. Data: 2019-06-17 22:31:19
    Temat: Dokumenty bez adresu
    Od: Karol <b...@d...waw.pl>

    od 4 marca 2019 prawo jazdy jest bez adresu:
    https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nowe-prawo-jaz
    dy-bez-adresu

    dowody osobiste już od dawna są bez adresu
    w paszporcie adresu chyba nigdy nie było

    w legitymacji studenckiej jest adres zamieszkania, ale nie każdy jest lub
    może być studentem

    W jakim więc dokumencie jest adres zamieszkania/zameldowania ?

    --
    Karol M.

  • 2. Data: 2019-06-17 23:33:49
    Temat: Re: Dokumenty bez adresu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" napisał w wiadomości grup
    t...
> [...]

    >lub
    >może być studentem

    >W jakim więc dokumencie jest adres zamieszkania/zameldowania ?

    W PESELu jest. (.. system ewidencji ludnosci)

    Ale o co chodzi ? Chcesz potwierdzic adres zamieszkania ?

    Za to poczta to juz jest ciekawa ... przychodzi obywatel, dowod
    pokazuje, mowi ze tu mieszka ...

    J.

  • 3. Data: 2019-06-18 06:41:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-17 o 23:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Karol"  napisał w wiadomości grup
    t...
    dy-bez-adresu

    Zamieszkania nie ma w żadnym (chyba że pójdziesz do notariusza i złożysz
    notarialne oświadczenie o przebywaniu gdzieś). Zameldowania jest w
    potwierdzeniu zameldowania.

    > W PESELu jest. (.. system ewidencji ludnosci)
    >
    > Ale o co chodzi ? Chcesz potwierdzic adres zamieszkania ?
    >
    > Za to poczta to juz jest ciekawa ... przychodzi obywatel, dowod
    > pokazuje, mowi ze tu mieszka ...

    A po co poczcie informacja gdzie ktoś mieszka?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2019-06-18 07:07:04
    Od: ń <...@...n>

    W prawie jazdy?
    Swoją drogą komu ten adres w dokumentach przeszkadzał?
    OIDP w niemieckim paszporcie jest adres.

    -----

  • 5. Data: 2019-06-18 07:11:30
    Od: ń <...@...n>

    Pamiętam (ale to jeszcze lata 90-te), jak nie chcieli mi wydawać przesyłek na
    paszport, "bo nie ma adresu i skąd wiemy, że Pan tam
    mieszka".
    Nie wydali.
    Wynajmowałem mieszkanie na biuro, umowa ich nie interesowała.
    Za podpowiedzią jednej z urzędniczek (celniczek, to było w nieistniejącym już UP przy
    Żelaznej) udało mi się załatwić ponowne
    doręczenie przez listonosza do mieszkania.
    Kto otwiera drzwi, tego paczka.

    -----

  • 6. Data: 2019-06-18 11:04:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-18 o 07:11, ń pisze:
> [...]
    > nieistniejącym już UP przy Żelaznej) udało mi się załatwić ponowne
    > doręczenie przez listonosza do mieszkania.

    w PRL-u, ale nie tylko i w latach 90 zdarzały się problemy... Np pisma
    nie chciano wysłać na adres zamieszkania, zamiast zameldowania. Ba
    przekaz pieniężny z wypłatą za różne dzieła (załatwiane wszystko
    zdalnie, nawet wtedy się już dało) nie mogła być wysłana na adres inny
    niż zameldowania, przynajmniej panie w kadrach tak się upierały. System
    rozbiłem, meldując się na okres czasowy w innym miejscu (na 3 lata, bo
    na tyle max można było) i urzędnicy mieli zagwostkę, ale dzięki temu
    zabiegowi łatwiej było z nimi rozmawiać. Na zasadzie - "tylko na adres
    zameldowania" - no to ja ok, tu jest, a że oba są aktywne, to wybieram
    ten który mi pasuje :) Ogólnie nie wiem po co te adresy zameldowania są
    obecnie. To tylko niepotrzebna biurokracja. Urząd powinien mieć adres do
    korespondencji podany i to wszystko, co kogo interesuje, gdzie aktualnie
    mieszkam/przebywam?

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 7. Data: 2019-06-18 11:06:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-18 o 07:07, ń pisze:
    > W prawie jazdy?
    > Swoją drogą komu ten adres w dokumentach przeszkadzał?

    Osobom, które często zmieniają adres zamieszkania.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 8. Data: 2019-06-18 11:27:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A po co poczcie informacja gdzie ktoś mieszka?

    Zeby mu wydac przesylke, adresowana do Jana Nowaka z ulicy Alternatywy
    4.

    J.

  • 9. Data: 2019-06-18 12:35:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    pl...

    > Zeby mu wydac przesylke, adresowana do Jana Nowaka z ulicy Alternatywy
    > 4.

    Na podstawie awiza czy ot tak na gębę?

    --
    Marcin