  • 1. Data: 2019-06-16 22:35:54
    Temat: czysto hipotetyczne rozwazania na temat akt sadowych
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    gdyby ktos wtedy nieletni czysto przypadkowo w 1989 roku wszedl w
    posiadanie akt z 1949 (przezaczone do zniszczenia w 1989) to zakladam ze
    odpowiedzialnosc karna zadna mu nie grozi (z bardziej wspolczesnymi tez
    chyba nie? w koncu nie byl za te akta odpowiedzialny w zaden sposob)

    natomiast zastanawia mnie co mozna dalej z takimi aktami zrobic bo np.
    moglaby byc to ciekawa historia o kims kto za publiczne narzekanie na
    panujacy ustroj dostal pare lat, ale w dzisiejszych czasach ochrony
    prywatnosci pewnie diabel tkwi w szczegolach

  • 2. Data: 2019-06-16 23:01:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.06.2019 o 22:35, m4rkiz pisze:
    > natomiast zastanawia mnie co mozna dalej z takimi aktami zrobic

    możesz się zgłosić do IPN, tam powiedzą tobie ile warte są twoje akta:)

    --
    I love love