  • 61. Data: 2019-06-24 11:55:48
    Temat: Re: Dokumenty bez adresu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-24 o 11:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Czyli moze byc w akcie notarialnym ... a dobry notariusz powinien sam
    > zaproponowac, aby sie znalazlo ?
    >
    > Tylko co z tego, skoro w razie oszustwa okaze sie, ze juz nic sie nie da
    > zrobic, a eksmisja potrwa 15 lat ...

    Nic się nie da zrobić, dlatego takie porady z biura pisania podań w
    Pcimiu Dolnym, aby żądać "zaświadczenia", zamiast po prostu zobaczyć
    stan mieszkania, są o kant tyłka rozbić.

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2019-06-24 12:18:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2019-06-24 o 11:31, J.F. pisze:

    >Nic się nie da zrobić, dlatego takie porady z biura pisania podań w
    >Pcimiu Dolnym, aby żądać "zaświadczenia", zamiast po prostu zobaczyć
    >stan mieszkania, są o kant tyłka rozbić.

    No i co - zobaczysz stan, a po podpisaniu okaze sie, ze tam matka z
    trojgiem dzieci mieszka :-P

    Oswiadczenie w akcie o niezamieszkowaniu, oswiadczenie o
    niezameldowaniu, zaswiadczenie o niezameldowaniu - no i oczywiscie
    zobaczenie stanu tez :-P

    J.

  • 63. Data: 2019-06-24 12:36:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-24 o 12:18, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > No i co - zobaczysz stan, a po podpisaniu okaze sie, ze tam matka z
    > trojgiem dzieci mieszka :-P

    To identycznie jak dostanę u notariusza jakieś oświadczenia i
    zaświadczenia, a potem okaże się, że mieszka.

    To nie działa w tę stronę, tylko w tę, że jeśli rzeczywiście ktoś tam
    mieszka, to zobaczę to przed zakupem.

    > Oswiadczenie w akcie o niezamieszkowaniu, oswiadczenie o
    > niezameldowaniu, zaswiadczenie o niezameldowaniu - no i oczywiscie
    > zobaczenie stanu tez :-P

    "No i co - zobaczysz, a po podpisaniu okaze sie, ze tam matka z
    trojgiem dzieci mieszka :-P"

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2019-06-24 12:50:09
    Od: ń <...@...n>

    No zobacz.
    Jesteś takim squatersem?

    -----

  • 65. Data: 2019-06-24 13:25:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >"No i co - zobaczysz, a po podpisaniu okaze sie, ze tam matka z
    > trojgiem dzieci mieszka :-P"

    Ale przynajmniej masz jakas podkladke do dalszych dochodzen, a nie
    "przeciez pan byl, widzial i wiedzial o lokatorach" :-P

    J.

  • 66. Data: 2019-06-24 14:07:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2019 02:54:59 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
> [...]
    "pełnomocnictwie pocztowym" - tzn. nie do mnie, tylko w okienku obok, bo to podobno
    "sądówka" była. Polecony z potwierdzeniem odbioru dla żony dostałem na oświadczenie,
    że jestem "mężem".

    > Poczta jest nie w porządku i zonie mogło to się też nie podobać. To do
    > niej była korespondencja.

    Poczta nie jest w porządku w tym, że świadczy usługi, jakich klienci nie rozumieją.
    "Polecony" to nie jest "do rąk własnych". Nie wiem, czy za "do rąk własnych" jest
    dopłata czy też czy w ogóle coś takiego jest do zakupienia.
    "Polecony" zaś to przesyłka _rejestrowana_ - czyli że jej droga jest śledzona, w
    przeciwieństwie do zwykłego listu wrzucanego do skrzynki pocztowej i - jak nie zginie
    - do skrzynki oddawczej.
    Więc poczta ma tylko zarejestrować - tu nadano, tędy jechał, tu oddano - komuś w
    mieszkaniu (nigdy mi tak dowodu nie sprawdzono, tego się pewnie można czepić), komuś
    na poczcie (tu przynajmniej dowód sprawdzają) - albo wrzucone do skrzynki oddawczej,
    bo tak sobie adresat zażyczył - choć zapewne nadawcy wydawało się, że płaci więcej za
    to, żeby tak właśnie nie było.

    A zupełnie inną sprawą jest to, że korespondencja była do żony - bez jej zgody nie
    mam prawa tego listu otworzyć, a jak go wyrzucę, to też będzie na mnie (bo mnie na
    poczcie zapisali, że wziąłem).

  • 67. Data: 2019-06-24 14:12:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]

    >jej zgody nie mam prawa tego listu otworzyć, a jak go wyrzucę, to też
    >będzie na mnie (bo mnie na poczcie zapisali, że wziąłem).

    Dowodu nie sprawdzali, wiec mozesz sie podpisac dowolnie :-P
    A to pozew rozwodowy - nie otworzyles, nie wyrzuciles, wlozyles zonie
    miedzy inne papiery do sprawdzenia :-)

    Tomasz Lis zdaje sie tak wlasnie zbiednial, bo mu Hania nie
    powiedziala o pozwie :-)

    J.

  • 68. Data: 2019-06-24 16:59:35
    Od: ń <...@...n>

    Zarząd zwykłymi sprawami życia codziennego.

    -----

  • 69. Data: 2019-06-25 20:09:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.06.2019 o 08:41, Liwiusz pisze:

    > Dowodem tego, że sprzedający utrzymywał, że nikt nie mieszka, jest
    > oświadczenie, że nikt nie mieszka. Dowodem papieru, że nikt nie jest
    > zameldowany, jest to, że nikt nie jest zameldowany - a z tego nie
    > wynika, że nikt nie mieszka.

    Przemyślałem i masz rację :-)