  • 1. Data: 2019-06-16 19:36:09
    Temat: uszczelka pod głowica czy to wada ukryta
    Od: gelu <h...@f...pl>

    kupiłem samochód 10 letni, przebieg 170 tys i niestety okazało sie ze
    jest uszkodzona uszczelka pod glowica.
    czy to jest wada ukryta? czy moge od sprzedajacego rządac pieniedzy za
    naprawienie tego ?

  • 2. Data: 2019-06-16 19:51:37
    Temat: Re: uszczelka pod głowica czy to wada ukryta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2019 o 19:36, gelu pisze:
    > kupiłem samochód 10 letni, przebieg 170 tys i niestety okazało sie ze
    > jest uszkodzona uszczelka pod glowica.
    > czy to jest wada ukryta? czy moge od sprzedajacego rządac pieniedzy za
    > naprawienie tego ?

    Masz pomysł jak dowieść, że wiedział o tym?

  • 3. Data: 2019-06-17 00:59:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-16, gelu <h...@f...pl> wrote:
    > kupiłem samochód 10 letni, przebieg 170 tys i niestety okazało sie ze
    > jest uszkodzona uszczelka pod glowica.
    > czy to jest wada ukryta? czy moge od sprzedajacego rządac pieniedzy za
    > naprawienie tego ?

    Tak, to jest wada ukryta, ale przyjmąjąc typowe scenariusze, sprzedawca
    odpowiada za taką wadę jedynie wtedy, gdy o jej istnieniu w momencie
    sprzedaży wiedział.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2019-06-17 19:53:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tak, to jest wada ukryta, ale przyjmąjąc typowe scenariusze, sprzedawca
    > odpowiada za taką wadę jedynie wtedy, gdy o jej istnieniu w momencie
    > sprzedaży wiedział.

    ... i nie poinformował kupującego. Generalnie sprawa dość trudna.

  • 5. Data: 2019-07-23 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > ... i nie poinformował kupującego. Generalnie sprawa dość trudna.

    Hmm...
    No to moze ja pzaytam tak: czy ma znaczenie czy pytajacy kupował od osoby
    fizycznej czy od firmy? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 6. Data: 2019-07-24 02:37:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-23, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Hmm...
    > No to moze ja pzaytam tak: czy ma znaczenie czy pytajacy kupował od osoby
    > fizycznej czy od firmy? ;-)

    Zmienia.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2019-07-24 05:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Zmienia.

    Ja wiem ze zmienia.
    Ja sie podpytuje Roberta...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 8. Data: 2019-07-24 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik gelu h...@f...pl ...

    > kupiłem samochód 10 letni, przebieg 170 tys i niestety okazało sie ze
    > jest uszkodzona uszczelka pod glowica.
    > czy to jest wada ukryta? czy moge od sprzedajacego rządac pieniedzy za
    > naprawienie tego ?

    Od kogo kupiłes? (firma czy os prywatna)

    Swoja droga bardzo trudno jest niezauwazyc rozwalonej uszczelki pod
    głowica - ale zapewne sprzedajacy sam sie nie przyzna wiec pozostanie ci
    droga sądowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż