  • 1. Data: 2007-08-07 07:03:04
    Temat: Dobry adwokat
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam,

    Mam do szanownego grona nastepujace pytanie. Sama wielokrotnie korzystalam z
    uslug kancelarii (wowczas jeszcze) Kubas S.C. i przyznam, ze jest to jedna z
    najlepszych jesli nie najlepsza tego typu kancelaria w Krakowie. Mowie o
    sprawach rodzinnych ale takich naprawde trudnych. Kolezanka potrzebuje podobnego
    adwokata ale ze wzgledu na konflikt interesow nie moze skorzystac z kancelarii
    Kubas. Pytanie moje do Was jest takie czy mozecie polecic naprawde dobrego i
    agresywnego adwokata od spraw rodzinnych w Krakowie, i to takiego, ktory moglby
    rownac sie z ta kancelaria, z ktorej ja korzystalam? Bede wdzieczna a moja
    kolezanka jeszcze bardziej :) Cena tak naprawde nie gra roli, kancelaria musi
    byc naprawde dobra i to jest priorytet.

    Z gory Wam dziekuje :)

    Pozdrowionka.

    Zosia

  • 2. Data: 2007-08-14 09:37:46
    Temat: Re: Dobry adwokat
    Od: z...@p...onet.pl

    Widze, ze jednak nie mozna liczyc na Wasza pomoc :(

    Pozdrowionka.

    Zosia

  • 3. Data: 2007-08-14 10:19:04
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu z...@p...onet.pl porozsypywal
    nastepujace haczki:
    > Widze, ze jednak nie mozna liczyc na Wasza pomoc :(

    Zapytaj sie na grupie regionalnej

    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-08-14 10:40:35
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 14 sierpnia 2007 11:37
    (autor z...@p...onet.pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <5...@n...onet.pl>):

    > Widze, ze jednak nie mozna liczyc na Wasza pomoc :(

    Ano. Nie cierpimy paskudnych spamerów wciskających na siłę swoje reklamy...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 5. Data: 2007-08-17 05:57:28
    Od: z...@p...onet.pl

    > Ano. Nie cierpimy paskudnych spamerów wciskających na siłę swoje reklamy...

    No to dowaliles. Stawiam piwo jesli wskazesz mi co reklamuje.

    Zosia

  • 6. Data: 2007-08-17 06:00:27
    Od: z...@p...onet.pl

    > Patrze, patrze a tu z...@p...onet.pl porozsypywal
    > nastepujace haczki:
    >
    > Zapytaj sie na grupie regionalnej

    Sek w tym, ze chodzi mi o naprawde dobrego fachowca a nie o rozpetanie dyskusji
    o tym kto jest lepszy i dlaczego. Kolezanka na naprawde trudna sytuacje,
    kancelarii z ktorej sama korzystalam jej nie moge polecic z powodow, o ktorych
    pisalam. Ofert w Krakowie jest mnustwo ale widzialam w akcji niejedna kancelarie
    i niestety mojej kolezance nie pomoga.

    Pozdrowionka.

    Zosia

  • 7. Data: 2007-08-17 07:10:01
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu z...@p...onet.pl porozsypywal
    nastepujace haczki:
    > Sek w tym, ze chodzi mi o naprawde dobrego fachowca a nie o rozpetanie dyskusji
    > o tym kto jest lepszy i dlaczego.

    Sek w tym ze pechowo krakowiacy przegladajacy ta grupe mogli zignorowac
    Twoj post (moze jakbys dala inny tytul watku - np 'Poszukiwany dobry
    adwokat w Krakowie'). A jak zapytasz na grupie regionalnej, to jednak
    99% ich bywalcow to beda mieszkancy krakowa ;)

    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-08-17 08:42:35
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 17 sierpnia 2007 07:57
    (autor z...@p...onet.pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <3...@n...onet.pl>):

    > No to dowaliles. Stawiam piwo jesli wskazesz mi co reklamuje.

    ,,znacie równie dobrą kancelarię jak wspaniała, a może najlepsza na świecie,
    kancelaria Kubuś s.c.''

    Myślisz, że tu są tacy debile, że spamu nie rozpoznają, bo został
    sformułowany jako nibyopinia nibyniezależna?

  • 9. Data: 2007-08-17 09:45:01
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]

    > Myślisz, że tu są tacy debile, że spamu nie rozpoznają, bo został
    > sformułowany jako nibyopinia nibyniezależna?

    Sek w tym, ze potrzebuje lepszej. Jesli juz ktos bedzie w ten sposob
    zareklamowany to oni a jak narazie chetnych nie widze a czas nagli.

    Zosia

    ps. A odnosnie uzytego przez Ciebie epitetu to jak widac sa... Tyle, ze tacy co
    zwykle pytanie potraktuja tak jak Ty.

  • 10. Data: 2007-08-17 09:46:16
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > adwokat w Krakowie'). A jak zapytasz na grupie regionalnej, to jednak
    > 99% ich bywalcow to beda mieszkancy krakowa ;)

    Fakt, masz racje. Trzeba bylo to zawrzec w tytule. A na regionalnej nie chce
    pytac, bo mam zle w tym doswiadczenia. Zaczyna sie pozniej wielowatkowa pyskowka
    na temat tego kto jet lepszy i dlaczego a konkretnej odpowiedzi i tak brak.

    Pozdrowionka.

    Zosia