  • 1. Data: 2007-08-06 20:03:39
    Temat: Uciążliwi sąsiedzi, którzy codziennie (nawet latem) palą w piecu na węgiel.
    Od: nikt <n...@n...pl>

    Witam,

    niestety tak się składa, że mam dość uciążliwych sąsiadów, którzy
    niezalenie od temperatury panującej na zewnątrz (nawet latem przy
    upałach 35 stopni C) palą w piecu centarlnego ogrzewania (na węgiel lub
    miał węglowy), aby sobie nagrzać ciepłą wodę, czym skutecznie,
    codziennie umilają mi życie zadymiając mi teren mojej posesji.

    Dodam, że na osiedlu jest gaz sieciowy, więc mogliby np. przepływo
    ogrzewać sobie latem wodę.

    Trudno też byłoby stwierdzić, że tych sąsiadów nie stać na np.
    elektryczne lub gazowe podgrzewanie wody, bo ci sąsiedzi posprzedawali
    po kilkadziesiąt działek budowlanych (jedną z tych działek kilka lat
    temu kupiłem i ja).

    Na osiedlu jest ok. 50 zamieszkałych domów, z czego właścieciele 3 domów
    codziennie palą w piecu na węgiel.

    Dziś jeden z sąsiadów "dość" nerwowo zareagował na pytanie czy planują
    kupić sobie kiedyś bojler na prąd lub jakieś gazowe podgrzewanie wody.

    Czy są jakiekolwiek możliwości prawne aby "poprosić" sąsiadów aby jednak
    codziennie nie zadymiali mi terenu mojej posesji dymem z pieca węglowego?

    podpisał: nikt